منو

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان: همه فرمانداران و تولیدکنندگان ملزم به تمکین از جدول توزیع گوشت و مرغ شهرستانی هستند

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت: جدول توزیع گوشت مرغ شهرستانی به تناسب جمعیت داریم و این جدول مصوب کارگروه های اقدام و تنظیم بازار استان است و همه فرمانداران، تولیدکنندگان و دستگاه ها ملزم به گردن نهادن به این جدول هستند.

۰۸ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،حسین مهرابی عصر امروز هشتم اسفندماه در بیست و پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: در جنوب استان حدود 40 غرفه توزیع میوه شب عید نیاز است و با توجه به بیماری کووید 19 تدبیری اندیشیده شود تا تراکم جمعیت در غرفه ها ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه مصوب شود که سازمان جهادکشاورزی نظارت بر توزیع اینترنتی انجام دهد، تصریح کرد: از هفتم اسفند تا پایان سال کمیته های که تفویض قیمت گذاری داشتند مجاز به تغییر هیچ قیمتی نیستند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان تاکید کرد: جدول توزیع گوشت مرغ شهرستانی به تناسب جمعیت داریم و این جدول مصوب کارگروه های اقدام و تنظیم بازار استان است و همه فرمانداران، تولیدکنندگان و دستگاه ها ملزم به گردن نهادن به این جدول هستند و اگر کسی اعداد مندرج در این جدول را مطابق توزیع آن روز نخواست اعلام کند تا به چرخه توزیع فردا برگردد و نهایتا سازمان پشتیبانی امور دام آن را خریداری و منجمد می کند.

وی افزود: اگر کشتارگاهی یا کسی از این جدول تمکین نمی کند گزارش آن سریعا ارسال و اقدام شود.

مهرابی درباره مرغداری ها نیز گفت: مرغداری های که بیش از 50 روز از جوجه ریزی آنها می گذرد با آن درصد تلفات باید مرغ های خود را تحویل دهند و نوسانات جوجه ریزی ها دهه اول دی ماه تا اکنون نشان می دهد که یک اتفاقی در حال رخ دادن است که دستگاه های نظارتی در این زمینه ورود کنند.

وی درباره میوه شب عید نیز اظهار کرد: خروج پرتقال والنسیا با اولویت تامین نیاز استان انجام شود.

همچنین در این جلسه عنوان شد: از ابتدای سال تا هفتم اسفند مجموعا 150هزار تن توزیع نهاده کنجاله سویا، ذرت و جو بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته130 درصد افزایش تامین، ذخیره سازی و توزیع نهاده دامی در شمال استان داشته ایم و اکنون وضعیت انبارهای استان خوب است.
در بحث مرغ نیز مطرح کرد: در سال گذشته تا این مقطع 2240 تن گوشت قرمز و مرغ در استان توزیع شده و اکنون 3438 تن است لذا حدود 53 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
1814 تن ذخیره مرغ منجمد در استان ذخیره است و 144 تن ذخیره گوشت گوساله وارداتی است که ضمن اینکه 900 تن مرغ هم اختصاص داده شده به استان  و 260 تن گوساله که از استان یزد و فارس به استان حمل می شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل اداره غله استان کرمان نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال تاکنون 10 هزار و 500 تن شکر و 15 هزار تن برنج در استان توزیع شده است و برای سهمیه عید از بهمن ماه سامانه سهمیه عید باز شد از 1750 تن شکر حدود 1711 تن آن را توزیع کردیم و از 3400 تن سهمیه حدود 2600 تن آن توزیع شده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.