منو

کودتای ننگین و تودهنی دوباره آقای استاندار به مردم رفسنجان

همزمان با سالروز دو اتفاق بزرگ تاریخی یعنی امضای قرار داد ننگین ترکمانچای در سال 1206 و کودتای رضاخانی در سال 1299، کودتای ننگینی را علیه مردم، توسعه و آرامش شهر رفسنجان اتفاق افتاد.

۱۶ اسفند ۱۴۰۰

 

تارنمای خبری ایستار// دوم اسفندماه 1400 حوالی ساعت 13، نقشه ای که یکصد و چهار روز قبل تر یعنی صبح روز پنج شنبه 18 آذر ماه در ذهن فرقه ای ورشکسته طراحی شده بود و با حمایت برخی کاسبان قدرتمند تشتت و نفاق پرورش یافته بود، با اسم رمز ماده 27 و 28 قانون به مرحله اجرا درآمد. هدف روشن بود. اکبر پورمحمدی را باید زمین زد. زیرا او تکیه بر کرسی ای داده بود که فرقه گرایان آن را حق خود می دانستند تا با خیالی راحت بر آن بنشینند و روند نابودی شهر را تئوریزه کنند. زیرا گفتمان آنها نه بر ساخت، بلکه در چارچوب ویرانی و نابه سامانی بنا شده بود. و این پیام را نیز درگوشی به سیاسیون شهر مخابره کرده بودند تا مصداقی باشد بر این که نگی که نگفتی!
اما این تنها فاز نخست بود. فاز دوم عملیات را باید رسانه ها راهبری می کردند. کلیپی تقطیع شده را به روی خروجی رسانه ها قرار دادند. و برای ساعاتی خط خبری جهان، روی سالن اجتماعات خیابان حافظ رفسنجان متمرکز شد: که ای داد و بیداد فرماندار رفسنجان چه ها گفت…

اما در این میان وزارت کشور، استانداری کرمان و برخی دیگر که در پی بهانه ای بودند تا از یکی از چهره های سیاسی شهر انتقام بگیرند؛ با هوچی بازی و بازنمایی رسانه ای همراه شده و در تصمیمی عجولانه در ظهر 3 اسفند ماه 1400 و همزمان با سالروز دو اتفاق بزرگ تاریخی یعنی امضای قرار داد ننگین ترکمانچای در سال 1206 و کودتای رضاخانی در سال 1299، کودتای ننگینی را علیه مردم، توسعه و آرامش شهر رفسنجان رهبری کردند. و به به و چه چه رسانه های بازی خورده و ظاهر بین را مصداق ارزشمندی کارشان اعلام نمودند. غافل از اینکه اگر پورمحمدی قصد داشت تا بر دهان یک نفر بزند، وزارت کشور و استاندار کرمان عملا بر دهان مردم رفسنجان و توسعه این شهر زدند و فرش قرمزی را برای بی اخلاقی و فرقه گرایی و قلدرمآبی پهن کردند.

القصه، ماجرای رفسنجان به این جا ختم نشد. استاندار ایلامی کرمان که دقیقا یک سال قبل و در تاریخ 2 اسفند 1399، در پی دریافت یک دست کت و شلوار از رفسنجانی ها بود، فرصت را غنیمت شمرد و تمام قد پشت ماجرا ایستاد که ما به زودی تکلیف فرمانداری رفسنجان را مشخص می کنیم. عزمشان آنقدر بالا بود، که نه افکار عمومی را رصد کردند، نه جایگاه رفسنجان را بررسی کردند و نه حتی مشورتی با کارکشتگان عالم سیاست داشتند. تصمیم را گرفتند یا اینکه تصمیم را به آنها اعلام کردند، که رضا مشکی اصلاح طلب که در سال 95 در دولت روحانی فرماندار نرماشیر شده بود، سرپرست فرمانداری رفسنجان بشود. انتصاب 15 اسفند ماه 1400 که در تقویم تاریخ روز مرگ کریم خان زند معروف به وکیل رعایا است به خوبی نشان داد که وکیل الرعایا بودن در این روز به زیر خاک رفته و این وکیل الفرقه ها و وکیل الهوس ها هستند که جولان می دهند.

در حالی که رفسنجان یکی از شهرهای مهم تربیت نخبگان سیاسی در سطوح کشوری است، اما استاندار غیربومی و اصلاح طلب کرمان، که صندلی به شدت لرزانی دارد و تا روزهای آینده غزل خداحافظی اش را خواهد خواند، فردی از دیار شرق کرمان را به رفسنجان می فرستد تا برای بار دوم به مردم آگاه این شهر، تو دهنی بزند و آنها و دولت اصول گرای سید ابراهیم رئیسی را تحقیر کند.
این نیز عبرتی است اگر جوینده ای پیدا شود….


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.