منو

سرمایه‌گذاری 130 هزار میلیاردی در کرمان طی یک سال گذشته

استاندار کرمان گفت: 130 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کرمان طی یک سال گذشته انجام شده که حدود نیمی از آن برای شهر کرمان است

۱۹ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، علی زینی‌وند استاندار کرمان امروز در هفتاد و یکمین شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی کرمان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی توجه ویژه‌ای به رفع موانع تولید دارد از مسؤولان قضایی استان تقدیر به‌عمل آورد.

وی ابراز داشت: در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که رویکردهای استان کرمان مشخص و اسناد هم تهیه شده است و می‌دانیم در بخش‌های مختلف چه نیازهایی داریم و بسیاری از مسائل ما در تهران رفع می‌شود بنابراین باید مدیران به دنبال رفع مسائل در وزارتخانه‌ها باشند و درگیر حواشی و کارهایی نشوند که سودی برای مردم ندارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: کارگروه عملیاتی شدن شعار سال در نخستین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان راه‌اندازی شد و اقدامات خوبی انجام شده است که در سطح کشور بی‌نظیر است.

زینی‌وند بیان داشت: 130 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کرمان طی یک سال گذشته انجام شده که حدود نیمی از آن برای شهر کرمان است.

وی با اشاره به اینکه برای گردشگری مقاومت در کرمان اقداماتی در دست اجراست و روستای قنات‌ملک در سال آینده به یکی از روستاهای نمونه گردشگری تبدیل می‌شود، افزود: گلزار شهدای کرمان ساماندهی می‌شود زیرا یکی از نقاط اصلی گردشگری مقاومت در کرمان است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.