منو

شهرداری رفسنجان؛ آماده استقبال از مسافران نوروزی

شهردار رفسنجان گفت: مدیریت شهری برای آسایش مسافران نوروزی و زیبایی شهر اقداماتی را با تلاش بی‌وقفه تمام کارکنان و کارگران شهرداری انجام می‌دهد تا رضایت شهروندان و مسافران را جلب کند.

۲۶ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، مهندس مجید کهنوجی با بیان اینکه رفسنجان با داشتن جاذبه‌های متنوع تاریخی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری یکی از مقاصد گردشگری به شمار می‌رود، اظهار کرد: برای ایام نوروز پارک های سطح شهر برای مسافران و همشهریان ساماندهی و آماده شده اند، ضمن اینکه عملیات اجرایی ۸۰ درصد بوستان های جدیدالاحداث انجام شده و در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: کاشت ۳ هزار نشاء گل شب‌بو در سطح شهر، یک میلیون نشاء گل بنفشه و ۵۰۰ هزار نشاء دیگر گل‌های زینتی ارقام کم‌سابقه ای است که به جرأت می توان گفت حتی در مرکز استان این تعداد کاشت گل وجود ندارد و رفسنجان را باید با کلانشهرهایی از جمله شیراز مقایسه کرد.

مهندس کهنوجی با قدردانی از فعالیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در کاشت انواع گل های فصلی و زینتی در سطح شهر، خاطرنشان کرد: برای کاشت گل در سطح شهر مساوات را رعایت کردیم و تقریباً در تمام محلات کاشت گل ملموس است؛ ضمن آنکه با تشکیل شورای محلات، تقریبا ۵ هزار اصله درخت را به همشهریان عزیز در محلات شهر تقدیم کردیم.

شهردار رفسنجان از تعیین ایستگاه های راهنمایی مسافرین نوروزی در مبادی ورودی شهر خبر داد و عنوان کرد: جایگاههایی در میدان خاتم الانبیاء(ص) در ورودی یزد، بین میدان شهید عباس‌زاده و میدان امام حسین(ع) در ورودی کرمان برای راهنمایی مسافران نوروزی تعیین شده و در یک همکاری بین‌بخشی، هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، میراث فرهنگی و شهرداری هر کدام وظایف خاص خود را در این موضوع دارند.

مهندس کهنوجی از نصب تابلوهای اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری رفسنجان برای راهنمایی مسافران نوروزی یاد کرد و گفت: شهرداری رفسنجان همچنین با برگزاری جشنواره تخم مرغ رنگی و نصب ۱۵ عدد از آنها در معابر شهر به استقبال از نوروز رفت و چهره شهر را بهاری کرد.

شهردار رفسنجان از تسطیح و پاکسازی ورودی های شهر از سمت کرمان، یزد و داوران سخن به میان آورد و افزود: بهسازی میدان بسیج تا شب عید انجام می شود و جانمایی پنج سفره هفت سین در پنج نقطه شهر، گل آرایی ورودی شهر و میادین، شستشوی جداول و ترمیم آنها از دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از سال نو است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، راه اندازی سامانه «هاتف» را با هدف رسیدگی به تخلفات در حوزه شهری عنوان و اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با ثبت تخلف در سامانه و یا به صورت حضوری در ملاقات عمومی، تخلفات را گزارش دهند و یا با مراجعه به واحد بازرسی و حراست شهرداری شکایت خود را ثبت کنند.

شهردار رفسنجان درباره مشکلاتی که بزرگراه خلیج فارس برای تردد ساکنین شهرک‌های اطراف آن ایجاد کرده است نیز توضیح داد: از آغاز بکار شورای ششم و دوره جدید مدیریت شهری، کار طراحی بزرگراه خلیج فارس انجام شده و یکی از اولویت‌های ما در این دوره، ساماندهی کمربندی خلیج فارس و ورودی های شهر بوده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.