منو

آغاز عملیات ساخت اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی در کرمان

با حضور وزیر آموزش و پرورش عملیات ساخت بزرگترین اردوگاه دانش‌آموزی در کرمان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

۲۹ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان کرمان، کلنگ ساخت اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان به زمین زده شد.

به گفته رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از اردوگاه‌های دیگر طراحی و ساخته خواهد شد و برای شروع ساخت این اردوگاه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از ردیف بودجه فرهنگی کشور به این پروژه اختصاص یافته است.

رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این زمینه اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای بین سپاه ثارالله، نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و استانداری منعقد خواهد شد تا همه دستگاه‌ها برای اجرای هر چه بهتر این پروژه پای کار باشند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش هدف از ساخت این اردوگاه را ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: نوسازی مدارس باید به معماری این پروژه توجه ویژه داشته باشد.

همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه سایت مسکن مهر محمدآباد با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمان افتتاح شد، این مدرسه با زیربنای یک هزار و 325 متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این مدرسه با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باید به برابری آموزشی برسند، گفت:  تا به موضوع آموزش و پرورش به صورت عمومی نپردازیم نمی‌توانیم به پیشرفت‌های پیش‌بینی شده برسیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان هم گفت: ساخت این مدرسه از سال 90 با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی آغاز و سعی شده بهترین طراحی و معماری برای مدارس تازه احداث در نظر گرفته شود، فضاهای جذابی تهیه شود تا به بهترین شکل دانش‌آموزان بهره‌مند شوند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سیزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.