منو

استاندار کرمان: تداوم آموزش غیرحضوری در کشور آسیب بزرگی به دنبال دارد

استاندار کرمان با اشاره به ضرورت بازگشایی مدارس گفت: تداوم آموزش غیرحضوری آسیب بزرگی داشته و نسل آینده را با چالش روبه‌رو می‌کند.

۱۵ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، علی زینی‌وند صبح امروز در بازدید از وضعیت بازگشایی مدارس شهر کرمان با تبریک حلول ماه رمضان اظهار داشت: خوشحال هستیم که با بازگشایی مدارس شور و شوق در سطح شهر ایجاد شده و بازگشایی مدارس به جامعه رونق دیگری داده است.

وی با بیان اینکه از معلمان و کادر اجرایی مدارس تشکر می‌کنم که با وجود تمام سختی‌ها بر آموزش حضوری تاکید دارند گفت: وزیر آموزش و پرورش از ابتدای قبول مسئولیت سه سفر به استان کرمان داشتند و قول توسعه فضای آموزشی در استان به‌ویژه شهر کرمان را دادند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تمام دنیا با وجود کرونا، آموزش به صورت حضوری است ادامه داد: آموزش مجازی اثرگذاری لازم را ندارد و به‌عنوان یک آموزش تکمیلی باید از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ضرورت بازگشایی مدارس قابل انکار نیست افزود: بازگشایی مدارس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است، جای نگرانی نیست و امیدواریم با همکاری والدین و واکسیناسیون دانش آموزان از ابتلا به بیماری پیشگیری کرد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه حضور دانش آموز در محیط مدرسه بسیار اهمیت دارد و حتماً نیاز است گفت: به والدین هم توصیه داریم در صورت مشاهده علایم بیماری در فرزندشان از حضور آنها در مدرسه ممانعت کنند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه فضای آموزشی در شهر کرمان خواهیم کرد ادامه داد: اگر پایه دانش آموزان ضعیف بماند، قطعاً آسیب‌های جبران ناپذیری در آینده خواهیم داشت.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه از معلمان درخواست داریم با وجود تمام سختی‌ها، این مدت باقیمانده را تحمل کرده تا مدارس برقرار باشد افزود: بهداشت بر رعایت دستورالعمل‌ها در مدارس نظارت داشته باشد و نباید از مسائل بهداشتی در مدارس غفلت کرد.

وی با بیان اینکه کرونا در استان کرمان کنترل شده و خوشبختانه در دو روز گذشته هم هیچ فوتی کرونایی در استان نداشتیم گفت: تجارب سایر کشورها هم بر بازگشایی مدارس و آموزش حضوری است.

 

زینی‌وند با اشاره به اینکه تداوم آموزش غیرحضوری در کشور آسیب بزرگی دارد و حتماً نسل آینده کشور را با چالش روبه‌رو می‌کند بیان کرد: در شرایط امروز نگرانی جدی برای سلامت دانش آموزان نداریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تاکید ما بر رعایت بهداشت و مسائل بهداشتی و تمیز بودن مدارس است و نظارت بهداشت وجود دارد افزود: اگر قطعی شود که در مدرسه‌ای سلامت عمومی دانش آموزان در خطر است حتماً آن را تعطیل خواهیم کرد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

استاندار کرمان گفت: فرزندان خود من هم که دو نفر آنها دانش آموز هستند و یک نفرشان هم پیش‌دبستانی است از روز گذشته سر کلاس درس حاضر شدند و فرقی با دیگر دانش‌آموزان ندارند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.