منو

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان: فاز اول ساماندهی مرقد شهید سلیمانی در سال جاری اجرا می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در سال جاری فاز اول ساماندهی مرقد شهید سلیمانی اجرا خواهد شد.

۲۲ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سید مصطفی آیت الهی موسوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم کرمان ساماندهی مرقد مطهر شهید سلیمانی است و با توجه به حضور گسترده زائران از کشورهای مختلف و استان‌های کشور برای زیارت این مکان طرح ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: فاز نخست این طرح ارائه و مصوب شده است و به زودی فاز اجرای طرح آغاز می‌شود.

موسوی ساماندهی گلزار شهدا، افتتاح استانداری کرمان، اجرای طرح انتقال آب، سیل بند جیرفت، طرح ملی مسکن و پروژه روستای گردشگری قنات ملک را از مهمترین طرح‌های در دست اقدام حوزه استانداری کرمان در سال جاری دانست.

وی عنوان کرد: کرمان با خشکسالی بی سابقه دست به گریبان است و برای رفع این مشکل اجرای طرح‌های انتقال آب ضروری است و انتقال آب به شهرهای شمالی کرمان با توجه به شدت خشکسالی در این منطقه ضروری است.

وی عنوان کرد: انتقال آب از خلیج فارس به شمال کرمان ضرورتی انکار ناپذیر است که در دستور کار جدی قرار دارد و در صورت اجرای طرح بخش عمده‌ای نگرانی‌ها رفع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی در خصوص اجرای طرح ملی مسکن گفت: مهمترین دغدغه در اجرای این طرح تأمین زمین است که بخش عمده‌ای از تأمین زمین انجام شده است و نهضت ساخت مسکن در کرمان شروع می‌شود.

موسوی بیان کرد: دیگر طرح مهم در کرمان احداث سیل بند جیرفت است تا دیگر شاهد خسارات مجدد سیل در استان نباشیم. این طرح در سال جاری به پایان می‌رسد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دوازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.