منو

کسر پنج درصد از قرار داد بازیکنان ربیعی/10درصد در تعلیق ماند

هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان به علت عدم کسب نتیجه لازم تیم فوتبال مس رفسنجان در پنج هفته گذشته و شکست در جام حذفی فوتبال کشور 5 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم به صورت قطعی کسر کرد و 10 درصد از قرار داد نظر به رضایت سرمربی تعلیق گردید. در روزهای گذشته هیات مدیره باشگاه ، کسر ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را اعلام کرده بود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ،عصر روز گذشته جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره و مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان  و محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  در محل دفتر باشگاه برگزار شد.

این جلسه بنا بر اتفاقات و اخبار کذب که در فضای مجازی و رسانه ای منتشر شد برگزار گردید.

در این جلسه توضیحات فنی نسبت به عدم کسب نتیجه لازم در پنج هفته گذشته و شکست در جام حذفی فوتبال کشور توسط سرمربی به اعضای هیات مدیره باشگاه ارائه شد.

شایان به ذکر است اعضای هیات مدیره قصد هیچ گونه برکناری و اخراج نداشتند و کماکان تا پایان فصل حمایت کامل و قاطع خود را از ایشان اعلام کردند.

روابط‌عمومی و رسانه باشگاه صنعت و مس رفسنجان ضمن تشکر از زحمات اصحاب رسانه اعلام کرد اخبار باشگاه فقط از سایت رسمی باشگاه قابل پیگیری است در غیر این صورت انتشار اخبار کذب قابل پیگرد قانونی می باشد.

بنا به تصمیم هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان قرار بود 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی بخاطر عدم کسب نتیجه لازم در پنج هفته گذشته و شکست در جام حذفی فوتبال کشور کسر شود.

اما در جلسه روز گذشته اعضای هیات مدیره به این نتیجه رسیدند که ، 5 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم نیز به صورت قطعی کسر شود و 10 درصد دیگر نظر به رضایت سرمربی تعلیق گردید.

در پایان این جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان در کنار حمایت همه جانبه باشگاه و مجموعه مس، همدلی و همکاری سه ساله محمد ربیعی با باشگاه را که همراه با صعود به لیگ برتر، کسب رتبه 8 در فصل قبل و رتبه 5 در لیگ برتر تا هفته 24 بوده است را قابل تقدیر دانستند و در ادامه تلاش و کوشش بیشتر مجموعه تیم را خواستار شدند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.