منو

برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)برای ایتام در دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیامنور رفسنجان در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) افطار میزبان ۱۲۰نفر از فرزندان مدد جویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان رفسنجان شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، دانشگاه پیام نور رفسنجان در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) ساعت خوشی را برای فرزندان مدد جویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان رفسنجان رقم زد .

سید ابراهیم صباغ جعفری مدیر فرهنگی  و دانشجویی دانشگاه پیام نور رفسنجان اذعان کرد:دانشگاه پیام نور رفسنجان هر ساله در نیمه ماه مبارک رمضان به مناسب ولادت امام حسن (ع) میزبان ایتام تحت پوشش کمیته امداد شهرستان است ‌.

وی ادامه داد:امسال دانشگاه پیام نور به همت موکب خاتم النبیاء(ص)رفسنجان افطار میزبان ۱۲۰ نفر از فرزندان ایتام و بد سرپرست شهرستان شد .

صباغ جعفری با اشاره به اینکه مراسم در راستای گسترش فرهنگ کمک به ایتام و کودکان بدسرپرست برگزار میشود، بیان کرد:سعی میشود در این روز از جمعی از خیرین شهرستان که حوزه های مختلف(آزاد سازی زندانیان ،تامین جهزیه و…) فعالیت دارند تجلیل شود .

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.