منو

شهرداری رفسنجان از گروه‌های موسیقی بومی و محلی حمایت می کند

معاون هنری شهرداری رفسنجان از اقدام مدیریت شهری برای حمایت از ظرفیت گروه‌های موسیقی بومی و محلی رفسنجان خبر داد.

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سید محسن سجادی اظهار کرد: معاونت هنری شهرداری رفسنجان در نظر دارد با هدف ارتقاء فرهنگ شنیداری موسیقی بومی و محلی(فولکوریک) و حمایت از گروه‌های موسیقی که ریشه در آداب و رسوم رفسنجان دارند، از ظرفیت‌های موجود استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه شهرداری رفسنجان همواره حمايت مؤثر از گروه هاي موسيقي محلي است، افزود: موسیقی بومی و محلی نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان بوده تا هنرمندان منطقه بتوانند در شرایط مساعدتری به عرضه این هنر بپردازند.

وی بیان کرد: موسیقی محلی با مشکلات مختلفی روبروست و از سوی دیگر هزینه های هنگفت برگزاری کنسرت ها برای جوانان پر استعداد سد بزرگی محسوب می شود که راه را برای رونق و توسعه این هنر می بندد.

معاون هنری شهرداری رفسنجان یادآور شد: اقدام شهرداری رفسنجان در شناسایی گروه‌های موسیقی محلی و شناسنامه‌دار کردن آنها با هدف معرفی هنر موسیقی بومی در ابعاد مختلف نقش بسزایی در ایجاد و گسترش فرهنگ هنری در شهرستان دارد و ضروریست دیگر نهادهای فرهنگی نیز برای این مهم گام های موثرتری بردارند تا زمینه برای فعالیت تمامی هنرمندان فراهم شود.
سجادی اضافه کرد: از تمام گروه‌های موسیقی بومی و محلی رفسنجان دعوت می‌شود تا پایان اردیبهشت‌ماه نسبت به ثبت مشخصات و ارسال نمونه کار در سامانه نظام پیشنهادات شهرداری رفسنجان به نشانی: snp.rafsanjan.ir(بخش فراخوان) اقدام کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.