منو

نقدها او را تبدیل به ستاره شهر رفسنجان کرد

علی عبداللهی شانزدهمین ستاره رفسنجان میگوید: نقد دیگران برای من با ارزش بود زیرا از آن نقدها به عنوان یک ابزار برای پیشرفت استفاده می کردم که بتوانم به اهدافم نزدیک تر شوم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

 

به گزارش ایستار ؛ در آستانه عید سعید فطر علی عبداللهی که دارای چهره ای آرام و مهربان است میهمان جهاد دانشگاهی رفسنجان بود که از او به عنوان یک ستاره تقدیر شود.

این ستاره ۶۲ ساله در یک خانواده 8 نفره از قشر متوسط جامعه رفسنجان به دنیا آمده است پدرش کشاورز و مادرش خانه دار بود که او پیشه ی آبا اجدادی اش را ادامه داده است.

عبداللهی می گوید: از سنین نوجوانی به همراه پدرم در زمین های کشاورزی پسته کار می کردم و هدفم از این کار رسیدن به استقلال بود.

عبداللهی که یکی از خیران انجمن سلامت روان رفسنجان است بیان کرد: نقد دیگران برای من با ارزش بود زیرا از آن نقد به عنوان یک ابزار برای پیشرفت استفاده می کردم که سر انجام نقد ها و 18سال کار کردن برای دیگران مرا به نقطه استقلال کامل رساند.

وی با توجه به اینکه خداوند را شاکر است که او را در همه زمینه های زندگی همراهی کرده است ،گفت: از هیچ کدام از لحظات گذشته ام پشیمان نیستم زیرا که با توکل به خداوند و پشتکار به تمامی اهدافم رسیدم. اگر یک بار دیگر متولد شوم  باز هم همان مسیری را که تا به امروز طی کردم انتخاب میکنم .

اعضای خانواده این ستاره رفسنجانی که در این دیدار حضور داشتند عنوان می کردند که وی حامی تمام اطرافیانش است و لقب کدخدا منشی را همیشه همراه دارد و سعی می کند در مشاجره ها خانوادگی یا غیر خانوادگی صلح به وجود آورد.

دخترکی 6 ساله که نوه ستاره آن دیدار بود گفت: پدر بزرگم خدای رو زمین من است.

جهاد دانشگاهی رفسنجان در پایان دیدار با ستاره ها از علی عبداللهی به عنوان شانزدهمین ستاره ی رفسنجان تقدیر کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهارده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.