منو

کشف بیش از ۳۳هزارلیتر روغن مایع احتکار شده درکشکوییه رفسنجان

رئیس حوزه قضایی کشکوییه رفسنجان از کشف بیش از ۳۳هزارلیتر روغن مایع احتکار شده در این بخش خبرداد.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، رئیس حوزه قضایی کشکوییه رفسنجان اذعان کرد: دستگاه قضایی در شرایط فعلی که درجنگ اقتصادی قرار داریم با قاطعیت با محتکران کالاهای اساسی مردم برخورد خواهد کرد.

اویس ریاحی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:پس از کسب گزارشات مردمی مبنی بر تردد افراد غیربومی در این منطقه و اجاره یکسری از منازل مسکونی بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت.

وی افزود:پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی مشخص گردید یکی از این منازل مسکونی محل دپو و احتکار روغن مایع شده است.

این مقام قضایی اعلام کرد: بادستور قضایی و با حضور اینجانب بازدید از منزل مذکور در دستور کار قرارگرفت و میزان بیش از ۳۳ هزار لیتر روغن مایع از مکان کشف و ضبط گردید.

رییس دادگاه کشکوییه با بیان اینکه این محموله روغن از تهران به مقصد یکی از شهرهای مرزی کشور بارگیری شده بود،اما دراین مکان دپو شده بود،اضافه کرد: در این رابطه یک متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر افراد مرتبط دراین رابطه صادر شده است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.