منو

ماهانه 2400 تن آرد در رفسنجان مصرف می شود

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: ماهانه 2 هزار و 400 تن و روزانه 87 تن آرد در این شهرستان مصرف می شود.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، رضامُشکی عصر پنجشنبه با حضور تعدادی از مسئولین از روند تولید و تأمین آرد مورد نیاز نانوایی های رفسنجان از کارخانه آرد رفسنجان بازدید و اظهار کرد: 380 نانوایی در سطح روستاها و شهرهای رفسنجان فعالیت دارند که روزانه مصرف آرد در این خبازی ها بیش از 87 تن است.

وی افزود: یک کارخانه آرد در رفسنجان وجود دارد که گندم مورد نیاز را از کرمان و استان های مجاور تهیه و تبدیل به آرد کرده و به بازار عرضه می کند که خوشبختانه تا کنون مشکلی در تأمین سهمیه آرد خبازی ها (نانوایی ها) در این شهرستان ایجاد نشده است.

مشکی تصریح کرد: این کارخانه، روزانه 87 تن معادل ماهانه بیش از 2 هزار و 400 تن آرد را به نانوایی های شهرستان تزریق می کند.

وی افزود: برای جلوگیری از تخلفات و تأمین به موقع آرد؛ بازدیدها و نظارت ها توسط 6 تیم 13 نفره از ارگان های اتاق اصناف، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و اداره غله شهرستان انجام می شود.

مُشکی بیان کرد: از 27 اردیبهشت تا کنون این تیم بازرسی نانوایی ها را رصد کرده و مورد بازرسی قرار دادند که طی این امر پرونده تخلف 29 واحد نانوایی به تعزیرات ارسال شد.
وی ادامه داد: تعطیلی غیر مجاز، توزیع خارج از شبکه آرد، کم فروشی و عدم رعایت مسایل بهداشتی از تخلفات این نانوایی ها بوده که منجر به تشکیل پرونده وئ ارسال به تعزیرات شده است.

سرپرست فرمانداری رفسنجان تصریح کرد: روز گذشته از کارخانه تولید کیک و کلوچه در رفسنجان بازدید به عمل آوردیم که این واحد هم با قیمت ثباتی مواد اولیه شامل آرد و روغن را تأمین می کند.

علی احمدیان مدیرعامل کارخانه آرد در رفسنجان هم گفت: گندم مورد نیاز این کارخانه از شهرستان ای داخل استان و نیز گاهاً از بندرعباس و چابهار تأمین و تبدیل به آرد و به بازار عرضه می شود.

وی افزود: روزانه در این کارخانه بیش از 200 تن آرد تولید و 87 تن روانه بازار داخلی شهرستان و مابقی آن به کرمان، زرند، شهربابک و انار ارسال می شود.

احمدیان گفت: حدود 400 نانوایی در سطح شهرستان رفسنجان وجود دارد که سهمیه آرد آن ها بنا به جمعیت تحت پوشش بین 5 تا 15 تن آرد است که به آن ها تحویل داده می شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 6 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.