منو

صادقی: کاملا آماده بازی در مقابل استقلال هستیم

هستیممربی مس رفسنجان گفت:امیدوارم که بتوانیم لیگ را خوب تمام کنیم و در کنار بازی‌های خوب بتوانیم نتایج خوب‌مان را هم‌ تکرار کنیم.

۰۳ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، ابراهیم صادقی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با استقلال حاضر شد و گفت: به نظر من در این فصل تیم مس رفسنجان در کنار بازی‌های خوبی که انجام داده توانسته نتایج خوبی بگیرد. خودتان می‌دانید که دومین سال حضورش در لیگ برتر است و از نظر من موارد فنی که مدنظر آقای ربیعی بوده هر سال خیلی بهتر اجرا شده و الان که آخر لیگ است تیم ما کیفیت بازی خیلی خوبی دارد و در کنار آن نتایج خوبی هم می‌گیرد.

وی افزود: اینجا یک مجموعه در کنار هم خیلی خوب کار کرده‌اند که در راس آن آقای محمد ربیعی بوده‌اند. امیدوارم که بتوانیم لیگ را خوب تمام کنیم و در کنار بازی‌های خوب بتوانیم نتایج خوب‌مان را هم‌ تکرار کنیم.

صادقی در خصوص بازی فردا برابر استقلال گفت: اول به تیم استقلال و هواداران‌شان بابت قهرمانی تبریک می‌گویم. بازی در رفسنجان است و ما سعی می‌کنیم در وهله اول بتوانیم فلسفه بازی‌ای که مدنظر محمد ربیعی است؛ اجرا کنیم؛ در واقع کیفیت بازی همیشه برای ایشان خیلی مهم بوده است و در کنار آن هم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. مطمئنا بازی فردا بازی خیلی خوبی می‌شود

مربی مس در ادامه گفت: اگر به بازی رفت‌ نگاه کنید ما در آزادی ۳-۲ باختیم ولی بازی بسیار خوبی انجام دادیم. البته یک دو اشتباه فردی داشتیم که آنها هم برطرف شده و الان تیم‌مان بازی خیلی بهتر و با کیفیت‌تری ارائه می‌کند.

صادقی در مورد تقابل دومین و سومین خط تهاجمی برتر لیگ برتر و همچنین آمار خوب خط دفاعی استقلال بیان کرد: تیم ما از نظر هجومی یکی از بهترین تیم‌ها است و این نشان می‌دهد که برای کادرفنی و شخص آقای ربیعی بسیار مهم است که تیمش هجومی بازی کند. حتما در بازی فردا هم این روال ادامه دارد و تیم ما سعی می‌کند در کنار بازی خوبی که ارائه می‌کند نتیجه خوبی هم بگیرد.

او در‌ پایان درباره مصدوم و محرومان مس توضیح داد: ما محرومی نداریم و همه بچه‌ها خوب و آماده هستند. مطمئنم فردا همه کسانی که چه این بازی را در استادیوم و چه از طریق تلویزیون می‌بینند شاهد یک بازی با کیفیت خواهند بود و امیدوارم که ما بتوانیم برنده بازی باشیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 8 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.