منو

جشنواره ملى استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى برگزار می شود

معاون هنری شهرداری رفسنجان ضمن تشریح برنامه های مدیریت شهری در هفته صنایع دستی، از برگزاری آیین کلنگ زنی بوستان گردشگری و جشنواره ملی استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى خبر داد.

۲۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سید محسن سجادی اظهار کرد: به مناسبت هفته صنایع دستی برنامه‌های مختلفی از جمله کلنگ‌زنی بوستان گردشگری و صنایع دستی، رونمایی از پوستر جشنواره ملى استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى، افتتاح کارگاه فرش توسط شهرداری رفسنجان برگزار می شود.

وی در تشریح جزییات این برنامه‌ها، گفت: برگزاری کارگاه ۶ ساعته آینده‌پژوهى صنایع دستى در هزاره سوم با تدریس استاد نصرالله تسلیمی در فرهنگسراى رسانه در نوبت صبح و عصر و افتتاح نمایشگاه پته کهن و فرش موژان در فرهنگسرای جوان از برنامه های اولین روز هفته صنایع دستی وگردشگری است.

وی بیان کرد: بازدید از کارگاههاى صنایع دستى مس و برپایی کارگاه شیوه های خلاقانه تولید، بازاریابی و فروش آثار قلمزنی مس با تدریس استاد مهران رضاپور در فرهنگسراى رسانه از دیگر برنامه های شهرداری در دومین روز هفته صنایع دستی و گردشگری است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان ادامه داد: در سومین روز هفته نیز شهرداری رفسنجان میزبان مسئولین روابط عمومی ادارات و عموم شهروندان برای بازدید از کارگاههای صنایع دستی در قالب «دوشنبه های رفسنجان گردی» بوده و عصر همان روز کارگاه بازاریابی و فروش با تدریس آقای «مرتضی پاکزاد» برگزار خواهد شد.

سجادی هم چنین از کلنگ‌زنی بوستان گردشگری و صنایع دستی رفسنجان با حضور شهردار و مسئولان خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه، تجلیل و رونمایى از پوستر جشنواره ملى استارتاپ هاى گردشگرى و صنایع دستى و کارگاه آموزشی پته دوزی کهن و عصرانه گردشگری و صنایع دستی نیز روز سه شنبه ۲۴ خردادماه برگزار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای اطلاع از زمان و جزییات دقیق برنامه های هفته صنایع دستی و گردشگری می توانند به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان به نشانیwww.news.rafsanjan.ir یا شناسه @news_rafsanjan_ir در فضای مجازی مراجعه کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.