منو

دومین جشنواره بازی های بومی و محلی و عرضه محصولات راویز برگزار شد+تصاویر

دومین جشنواره بازی های بومی و محلی و عرضه محصولات محلی دهستان راویز 20خرداد ماه 1401 در راستای توانمند سازی جوامع روستایی برگزار شد .

۲۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،اولین دوره ی جشنواره بازی های بومی و محلی و عرضه محصولات راویز در سال 1398برگزار شد که متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا برگزار نشد .

در سال 1401 به دلیل مساعد شدن شرایط کرونا دومین جشنواره بازی های بومی و محلی و عرضه محصولات راویز در جمعه 20خرداد ماه برگزار شد .

دهستان راویز از سی پارچه آبادی تشکیل شده است که این جشنواره در راستای توانمندی جوامع روستایی ،ترویج اقتصاد مقاومتی ، گسترش صنعت گردشگری این دهستان و ارائه محصولات محلی برگزار شده است .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سیزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.