منو

استاندار کرمان: تجمیع واحدها به ارتقای دانشگاه‌های پیام نور کمک می‌کند

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: تجمیع واحدها در برخی مناطق به آزاد شدن بخشی از ظرفیت‌های دانشگاه و ارتقای بخش‌های دیگر کمک می‌کند.

۲۲ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمدمهدی فداکار در دیدار با مدیران ستادی دانشگاه پیام‌نور بر حفظ واحدهای دانشگاه پیام نور در مناطقی که به لحاظ دانشجو و فاصله مکانی دارای ظرفیت هستند، تاکید کرد و افزود: روحیه نهادی و جهادی در دانشگاه پیام نور وجود دارد.

وی اظهار داشت: همچنین ضرورت فروش اموال مازاد دانشگاه برای بروزرسانی، نوسازی و تجمیع واحدهای زیرمجموعه دانشگاه پیام نور وجود دارد.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور کرمان نیز در این دیدار گفت: ۱۵ هزار و ۳۰۰ دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه‌های پیام‌نور این استان مشغول تحصیل هستند.

فاطمه معین‌الدینی با اشاره به وجود ۱۲۲ رشته کارشناسی، ۳۳ کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری در دانشگاه‌های پیام‌نور استان کرمان بیان داشت: ۲۸ مرکز و واحد پیام‌نور در استان کرمان دایر است.

وی همچنین از پیگیری برای افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری در پیام‌نور استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۳۰۰ دانشجوی کارشناسی، ۸۷۶ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۲۲ دانشجوی دکتری داریم.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کرمان با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۲۰۰ دانشجوی پیام‌نور استان کرمان دختر و پنج هزار و ۱۳۰ دانشجوی پسر هستند خاطرنشان کرد: در کل استان ۳۸۰ نفر کارکنان اداری و ۱۴۹ نفر عضو هیات علمی داریم.

وی با اشاره به طرح تجمیع واحدهای دانشگاه‌های پیام‌نور گفت: نگاه مدیریت جدید دانشگاه‌ پیام‌نور کشور به احیای واحدهای دانشگاهی تا جای ممکن است.

معاونان اجرایی، علمی و فناوری دانشگاه و مدیران ستادی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان در این دیدار حضور داشتند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.