منو

استانداری کرمان: آمار دانش آموزان اتباع خارجی در کرمان به روز رسانی شود

محمد مهدی فداکار با تاکید بر به روز رسانی آمار دانش آموزان اتباع خارجی در استان کرمان ،اذعان کرد: باید پیش بینی کلاس درس برای بچه‌های اتباع در اولویت کارهای آموزش و پرورش قرار گیرد

۲۵ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمدمهدی فداکار در شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر به روز رسانی آمار دانش آموزان اتباع خارجی در استان گفت: با توجه به افزایش دانش آموزان اتباع خارجه در استان باید پیش بینی کلاس درس برای بچه‌های اتباع در اولویت کارهای آموزش و پرورش قرار گیرد لذا لازم است مستندسازی دقیقی درباره تعداد اتباع بیگانه استان کرمان هر چه سریع‌تر انجام شود فداکار با اشاره به زمین‌های بلاتکلیف آموزشی اظهار داشت: در آموزش و پرورش ساخت محیط آموزشی بر اساس تعداد دانش آموزان امری لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: همواره مشکل زمین برای ساخت محیط‌های آموزشی وجود داشته است لذا باید با همکاری شهرداری، بنیاد مسکن و سازمان اوقاف زمین‌های بلاتکلیف و بلا استفاده شناسایی و برای آنها سرمایه‌گذار معین گردد و اگر سرمایه گذاری آمادگی لازم را برای ساخت و ساز محیط آموزشی اعلام کرد همکاری لازم را داشته باشیم تا زمین‌هایی که واگذار شده‌اند تعیین تکلیف شوند.

استاندار کرمان در مورد مشکلات بیمه و قراردادهای تأمین اجتماعی نیروهای شاغل در مدارس غیرانتفاعی نیز گفت: باید تأمین اجتماعی تدابیری بیندیشد تا قراردادها به صورت قانونی بسته شود و برای اجرای این کار بهتر است از متخصصین تأمین اجتماعی که اطلاعات زیادی در این خصوص دارند کمک گرفته شود و آموزش‌ها و کلاس‌هایی برای نیروهای شاغل در مدارس غیرانتفاعی گذاشته و شفاف سازی صورت گیرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.