منو

پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی رویکرد اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان در قالب ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی تلاش دارد که با اقدام به موقع و استفاده از راهکارهای قانونی از تعطیلی مراکز تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی پیشگیری کند.

۲۵ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سید مهدی قویدل در نشست ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان کرمان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، قبل از اینکه بنگاه اقتصادی تعطیل شود با همکاری دستگاه‌های متولی مانند اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن، اداره صمت و دادستانی به موضوع ورود کرده و موانع و مشکلات آنها را  برطرف می‌کند و در این راستا با هر گونه ترک فعل و کوتاهی مسئولان نیز از طریق دستگاه‌های نظارتی برخورد قانونی خواهد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل  استان کرمان با اشاره به این مطلب که ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در جهت امنیت سرمایه‌گذاری، رفع موانع حقوقی _ قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با فساد اقتصادی تشکیل شده است، یادآور شد: این ستاد در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکیدات رئیس قوه قضائیه و اجرای دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان کرمان تشکیل شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه حمایت از تولید و اشتغال و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، در دستور کار این ستاد قرار دارد، اظهار داشت: به فضل و مدد الهی در سال‌های گذشته با تلاش اعضا این ستاد بسیاری از پرونده‌های حقوقی _قضایی مرتبط با تولید و اشتغال ساماندهی و به ثمر رسیده‌اند و تاثیر خوبی در رونق تولید و اشتغال در سطح استان کرمان داشته است


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.