منو

استاندار کرمان: روش‌های نوین تامین مالی راه نجات اقتصاد کشور است

استاندار کرمان با اشاره به مشکل بانکی فضای کسب و کار گفت: باید به این باور برسیم که تامین مالی را از بانک ها به دیگر روش های نوین از جمله بازار سرمایه ببریم که این اقدام راه نجات اقتصاد کشور است.

۲۶ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمدمهدی فداکار روز پنجشنبه در هفتاد و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان افزود: بانک یک بنگاه اقتصادی است نه خیریه.

وی اظهارداشت: بانک ها در واقع رقیب بنگاه های اقتصادی استان هستند لذا بایستی برای حمایت از بنگاه های اقتصادی از روش های نوین تامین مالی استفاده کنیم؛ زمانی که ایده سرمایه گذاری را می توان به بورس برد، چرا اینکار را نمی کنید؟

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی استان معتقدند عمده مشکلات فضای کسب و کار کرمان در بانک ها، تامین اجتماعی و مالیات خلاصه می شود گفت: بایستی دوره های آموزشی در این استان برگزار شود و از کارشناسان این حوزه ها مشاوره بگیریم که آنان راهکار ارائه دهند.

وی تصریح کرد: راههای قانونی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی وجود دارد که فرایند رفع این مشکلات باید در دوره های آموزشی روشن شود.

فداکار افزود: طرح های توسعه یا واحدهای در حال راه اندازی استان کرمان نیز به شکل عمده در فرایند صدور مجوزها یا زیرساخت ها مشکل دارند که باید مشکلات آنان نیز احصا و مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی راه اندازی واحدهای تولیدی فعال استان کرمان تامین آب و برق است گفت: کارخانه فولاد راور باید نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار (نزدیک به اعتبار سرمایه گذاری شده در احداث این کارخانه) هزینه کند که از زرند برق ببرد


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.