منو

حمایت از تولیدات داخلی با محور اقتصاد مقاومتی روشی برای مبارزه با تحریم‌ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق گفت: حمایت از تولیدات داخلی با محوریت اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی علیه کشور با کمترین وابستگی به خارج در خصوص نیازهای اساسی و راهبردی است.

۲۹ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب‌شرق امروز در بازدید از مراسم اختتامیه نمایشگاه تولیدات داخلی و صنایع دستی خانواده شهرک هوانیروز ارتش اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی با محوریت اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی علیه کشور با کمترین وابستگی به خارج از کشور در خصوص نیازهای اساسی و راهبردی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی را راهکار نجات اقتصاد کشور تبیین کرده‌اند، گفت: مهم‌ترین مولفه در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، توجه به تولید داخلی و فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی است و حمایت از تولید ملی نیز جز با تقویت تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان حاصل نمی‌شود، از این رو با حمایت از نمایشگاه‌های توانمندی داخلی ضمن به حرکت در آمدن چرخ تولید، اشتغال و رونق اقتصادی بیش از پیش در کشور ایجاد خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران امروز، سرداران جنگ اقتصادی هستند که وظیفه سنگینی بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور، کار تولیدکنندگان به مثابه جهاد و ایثار برای حفظ اقتصاد و عزت کشور است.

غلامعلیان ادامه داد: این نمایشگاه بزرگترین ظرفیت برای معرفی توانمندی‌های شهری و محلی استان‌ها بوده و تولید کالا داخلی، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و ایجاد کارآفرینی از محورهای برپایی این نمایشگاه است.

وی ابراز کرد: خانواده کارکنان شهرک هوانیروز ارتش کرمان در طول سال آموزش‌های لازم را می‌بینند و کار ساخت و ساز صنایع دستی را به‌خوبی فراگیری و در پایان دوره آموزش مدرک معتبر به آنها اعطا می‌شود و با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آثار تولیدی خود را ارائه و به فروش می‌رسانند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به‌مناسبت روز جهانی صنایع دستی از ۲۰ خرداد آغاز و تا امروز در محل شهرک هوانیروز ارتش کرمان برگزار و خانواده‌های هنرمند شهرک هوانیروز ارتش آثار تولیدی خود را در رشته‌های فیروزه کوبی، مینا کاری، سفال‌کاری، نقاشی روی چوب و موارد دیگر به نمایش گذاشتند و با توجه به کیفیت محصولات عرضه شده در این نمایشگاه، مردم از برپایی این نمایشگاه استقبال خوبی داشتند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.