منو

سپاه کرمان زمینه تامین آب شرب ۱۶۷ هزار نفر را فراهم کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آبرسانی به روستاها و مناطق دارای تنش آبی و تامین آب شرب ۱۶۷ هزار نفر تاکنون از جمله برنامه های این نهاد بوده است.

۳۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سردار حسین معروفی روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه مشکل آب روستاها حل می شود، گفت: طرح های آبرسانی را با قرارگاه مرد میدان و با همت مردم ادامه می دهیم.

وی افزود: تمامی توان سپاه و قرارگاه را پای کار آورده ایم تا بتوانیم مشکلات مردم را در حد توان برطرف کنیم.

سردار معروفی با بیان اینکه در جنوب کرمان باید اولویت ها را مشخص کنیم اظهار داشت: جنوب کرمان نیاز به توجه دارد لذا باید بر اساس اولویت ها در این منطقه کار کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به ظرفیت های معدنی جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: معادن در جنوب تعطیل است در حالی که کشف و بهره برداری از معادن ثروت، اشتغال و امنیت می آورد.

سردار معروفی در ادامه بر کشت جایگزین محصولات کشاورزی و بهینه سازی آب در جنوب کرمان نیز تاکید کرد و افزود: می توانیم مشکلات را با هماهنگی و همکاری حل کنیم.

وی ادامه داد: در جنوب استان کرمان باید اتفاقات بزرگی بیفتد لذا باید از جوانان منطقه برای انجام امور استفاده کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه باید در مقابل دشمنان هوشمندانه ایستادگی و مقاومت کرد گفت: انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن را سر لوحه قرار دهیم.

وی افزود: گوش شنوای مردم باشیم، مرجع مردم و دشمن فقر بشویم لذا باید گره های مردم را باز کنیم.

فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه امروز دشمنان ما قرارگاهی و جبهه ای عمل می کنند، گفت: دشمنان در درون کشور مثلثی را در دستور کار قرار داده اند و هدف آنان نیز ناامیدسازی است.

وی افزود: کشوری که ناامید شود، یعنی نابود شده ولی دشمنان تاکنون نتوانسته اند به این هدف خود برسند.

سردار معروفی در ادامه به اجراهای سرود سلام فرمانده اشاره کرد و گفت: این سرود همه دل های پژمرده را نجات داد، قلب ها را به هم نزدیک کرد و همه ملت را با یک موج معنادار معرفی کرد.

وی با بیان اینکه ملت ما با هر گرایش و سلیقه ای باشد زمانی که منافعش در خطر باشد در یک جبهه قرار می گیرد افزود: ملت ما چون هوشمند است، وحدت واقعی دارد.

سردار معروفی با بیان اینکه دعوای امروز دنیا با ما روی موشک، کلاهک و بمب هسته ای نیست، گفت: ملت ما قربانی سلاح کشتار جمعی بوده و دعوا سر پیشرفت های هسته ای جوانان کشور است.

وی افزود: اینها پویش های انقلاب هستند و دشمن نمی تواند آنها را بپذیرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.