منو

پلیس گردشگری در استان کرمان ایجاد می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: تعدد آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی در استان کرمان نیاز و توجه بیش از پیش به موضوع پلیس گردشگری را زیاد کرده است.

۳۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، فریدون فعالی با اشاره به اینکه یکی از مباحث بسیار حساس و قابل توجه در صنعت توریسم، مقوله امنیت در کشور میزبان است اظهار کرد: چنانچه یک کشور از ضریب امنیت بالاتری برخوردار باشد تمایل بیشتری برای سفر به آن کشور وجود دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: با توجه به اینکه ایران از جمله کشورهایی به شمار می‌رود که‌ از جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری بهره می‌برد بنابراین ایجاد پلیس گردشگری برای گردشگران در آن ضروری است.

او با اشاره به ثبت هفت اثر جهانی، هفتصد اثر ملی و هفت هزار اثر شناخته شده در این استان افزود: خوشبختانه با همکاری و تعامل خوبی که میان اداره‌کل میراث‌فرهنگی و نیروی انتظامی برای ارائه خدمات به گردشگران و همچنین جلوگیری از تورهای غیرمجاز وجود دارد توانستیم تا درصد بالایی موفق عمل کنیم که امیدواریم با ایجاد پلیس گردشگری این میزان موفقیت افزایش بیشتری یابد.

فعالی خاطرنشان کرد: پلیس گردشگری کرمان با همکاری دفتر خدمات مسافرتی کبوتران حرم راه‌اندازی شده است و نیروهایی که در طرح مذکور با این اداره‌کل همکاری دارند در حال فرا گرفتن آموزش‌های لازم و مرتبط هستند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.