منو

فرمانده سپاه استان کرمان: نگاه لیبرالی باعث محرومیت در استان و توسعه نامتوازن شده است

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: عملکرد گذشتگان و نگاه لیبرالی باعث محرومیت در استان و توسعه نامتوازن شده و با این نگاه مقابله خواهیم کرد.

۳۱ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سردار حسین معروفی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید که در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم ما را در مسیر انقلاب اسلامی که مسیر حق است، ثابت قدم بدارد.

وی با گرامیداشت سالروز بسیج اساتید گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید خط کلی نظام اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی است و تولید فکر و پرورش انسان دو عنصر رسیدن به تمدن اسلامی بوده که جایگاه هر دو در دانشگاه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استحکام درونی اولین نقشی است که اساتید دانشگاه باید به‌عنوان فرمانده علمی و پرورش دهنده دانشجو داشته باشند، ادامه داد: چه اتفاقی افتاده که دانش آموز و دانشجوی ما امروز با مشکل فرهنگی روبه‌رو است.

وی با اشاره به اینکه اگر ما درون رزم خود را قوی کنیم حتماً در برون رزم نیز قوی خواهیم شد، افزود: درون خود را باید نسبت به اصول و ارزش‌های اسلامی و الهی تقویت کنیم، نمی‌شود جامعه را از درون استحکام نبخشیم و بعد توقع داشته باشیم با دشمن بیرون مقابله کند.

معروفی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس رزمندگان با درون رزم قوی به جنگ دشمن تا دندان مسلح رفتند و از اسلام دفاع کردند، گفت: امروز در یک جنگ ترکیبی قرار گرفتیم و دشمن همه جانبه کشور را مورد تهاجم قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تزریق امید در جامعه بسیار اهمیت دارد و امروز کار نخبگان و اساتید است که در جامعه امیدآفرینی کنند، بیان کرد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی و اختلاف است تا ما را از اصل جدا کند و در حاشیه مشغول باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انقلاب ما با مردم تعریف می‌شود و اگر امید از مردم گرفته شود ضربه بزرگی خواهیم خورد، اظهار داشت: مسئولان از هرگونه تفرقه افکنی و اختلاف در جامعه با جدیت خودداری کنند.

معروفی با اشاره به اینکه اعتبار دانشجو به عدم سیاست‌زدگی است، گفت: با سیاست دانشجو مشکلی نداریم، دانشجو باید مطالبه‌گر و سیاسی باشد اما سیاست زدگی آسیب است.

وی با بیان اینکه قابلیت‌های نظام را باید به جامعه معرفی کنیم، ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در کشور داریم؛ از ایمان و هوشمندی جامعه گرفته تا اقتدار و بازدارندگی در مقابل دشمن و دستاوردهای بزرگ علمی و وجود رهبری همه از ظرفیت‌های عظیم این کشور است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه وجود ولایت فقیه بزرگ‌ترین نعمت و ظرفیت برای کشور است، افزود: اگر شخص رهبری نبود امروز دشمن مانند خیلی از کشورها به ما هجوم آورده بود و به اهداف شوم خود رسیده بود.

وی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد با ترور شهید سلیمانی پیروز می‌شود در حالی‌که شکست بزرگی خورد خاطرنشان کرد: مردم از اقصی نقاط جهان برای تشییع شهید سلیمانی آمدند و در سالگرد شهادت حاج قاسم از ملیت‌های مختلف برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی به کرمان و به گلزار شهدای این شهر می‌آیند.

معروفی با تاکید بر اینکه انشقاق بین مردم و رهبری توطئه دشمن است و جوانان ما باید بدانند دلیل دشمنی، دشمنان با ایران اسلامی چیست، گفت: دشمن منافع خود را که همه چپاولگری حقوق مردم ایران بود، از دست داده است و از پیشرفت علمی جوانان ایرانی می‌ترسد.

وی با بیان اینکه تقویت هویت جوانان ایرانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و دشمن با شبه افکنی به دنبال هویت زدایی از مردم ما است، افزود: نگاه لیبرالی به‌صورت خزنده در حال وارد شدن به استان کرمان بوده و عملکرد گذشتگان و نگاه لیبرالی باعث محرومیت در استان و توسعه نامتوازن شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با نگاه لیبرالی در استان کرمان مقابله خواهیم کرد و عوامل فتنه و فتنه گران خط قرمز ما هستند، ادامه داد: به مردم خواهیم گفت فردی که دو سال به دنبال ملاقات با حاج قاسم بود و حاجی اجازه نداد، چه کسی است و چرا حاج قاسم اجازه نداد.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی ایران، فخر انبیاء و اولیای الهی است و ما باید بستر تمدن‌سازی اسلامی و ظهور امام زمان(عج) را ایجاد کنیم، گفت: شهید سلیمانی را تفکر صهیونیسم زد.

معروفی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اسرائیل را بزرگ‌ترین مانع ظهور و اسرائیل هم شهید سلیمانی را بزرگ‌ترین عامل ظهور می‌دانست و برای همین او را ترور کرد، گفت: تحقق شعار سال باید مطالبه همه دانشجویان باشد تا حرف ولی‌فقیه بر زمین نماند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین در مقابل دشمن است چرا که دشمن حقیقت انقلاب اسلامی را وارونه جلوه می‌دهد، ادامه داد: اجازه ندهیم دشمن واقعیت انقلاب را به نفع خودش مصادره کند و دستاوردها را وارونه جلوه بدهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بزرگی در استان کرمان وجود دارد که با ارتباط صنعت و دانشگاه شکوفا می‌شود، افزود: معادن در استان کرمان یک ظرفیت عظیم است، چرا نباید از این ظرفیت در جهت توسعه استان استفاده کرد و چرا برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه الگوی کشت در جنوب استان کرمان باید تغییر کند و با برنامه از این ظرفیت عظیم کشاورزی استفاده کرد، گفت: مردم ما پای انقلاب و نظام ایستاد‌ه‌اند و باید برای آنها نوکری کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.