منو

رقابت پنج هزار داوطلب رفسنجانی در کنکور سراسری

عبدالرضا کاظمی نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در رفسنجان تاکید کرد: کنکور سراسری ۱۴۰۱ در رفسنجان در پنج گروه با مشارکت ۵۵۶۵ داوطلب در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار می‌شود.

۰۳ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار عبدالرضا کاظمی نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در رفسنجان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: کنکور سراسری ۱۴۰۱ در رفسنجان در چهار روز از ۸ تا ۱۱ تیرماه در پنج گروه هنر، علوم انسانی و علوم ریاضی، علوم تجربی و زبان های خارجی به ترتیب در صبح روز چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه با مشارکت ۵۵۶۵ داوطلب در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار می‌شود.

کاظمی افزود:صبح روزهای چهارشنبه ۹۳۶ داوطلب (۲۷۸ مرد و ۶۵۸ زن) در گروه آزمایشی هنر و در ۳ حوزه امتحانی، پنج شنبه ۱۰۷۷ داوطلب (۶۸۱ زن و ۳۹۶ مرد) در گروه علوم انسانی و همچنین ۷۵۰ داوطلب (۴۶۸ مرد و ۲۸۲ زن) در گروه علوم ریاضی در ۵ حوزه امتحانی، روز جمعه ۲۱۰۱ داوطلب (۱۴۱۰ زن و ۶۹۱ مرد) در گروه علوم تجربی در ۵ حوزه امتحانی و شنبه ۷۰۱ داوطلب (۱۸۸ مرد و ۵۱۳ زن) در گروه زبان های خارجی در ۲ حوزه امتحانی به رقابت خواهند پرداخت.

کاظمی تصریح کرد:جلسات متعددی جهت هماهنگی برای برگزاری آزمون در سلامت کامل، در داخل و خارج از دانشگاه با نمایندگان ادارت مختلف اعم از فرمانداری، شهرداری، اداره آب و برق، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده است و تمامی ادارات جهت برگزاری کنکور سراسری به میزبانی دانشگاه نهایت همکاری را داشته اند.

وی گفت:به داوطلبین توصیه می شود با توجه به اینکه امسال از ابزار جدید جهت شناسایی سیگنال در حوزه های امتحانی استفاده می شود تحت هیچ شرایطی لوازم الکترونیکی از قبیل موبایل، ساعت هوشمند، میکروفن و … به همراه نداشته باشند که حتی در صورت عدم استفاده و خاموش بودن تخلف محسوب شده و از ۱ تا ۱۰ سال محرومیت از کنکور و همچنین ۱ تا ۱۰ حبس توسط دستگاه قضایی در نظر گرفته خواهد شد.

کاظمی ادامه داد:همچنین توصیه می شود چنانچه توسط افراد سودجو به گروههای مجازی به بهانه های مختلف مبنی بر کمک در آزمون تحریک شده اند سریعا ارتباط خود را قطع کنند.

وی تاکید کرد:افراد سودجو تحت رصد اطلاعاتی نهادهای امنیتی بوده و هر گونه ارتباط با آنها نیز تخلف محسوب خواهد شد و جرایم فوق برای داوطلبین خاطی توسط دستگاه  قضایی در نظر گرفته خواهد شد.

در آخر خاطر نشان کرد:با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده برای حوزه های امتحانی با اطمینان خاطر طبق تاریخ و ساعت درج شده در کارت ورود به جلسه به دانشگاه مراجعه کنید و عوامل اجرایی آزمون بی صبرانه منتظر حضور شما عزیزان هستند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.