منو

استاندار کرمان: مدیران استان کرمان جذب کامل ظرفیت‌های بودجه‌ای را پیگیری کنند

محمد مهدی فداکار گفت: مشکلات جذب تسهیلات تبصره ۱۸ دستگاه‌های استان کرمان در اسرع وقت گزارش شده و مدیران جذب ظرفیت‌های بودجه‌ای را پیگیری کنند.

۰۵ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، محمدمهدی فداکار صبح امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان با بیان اینکه از ظرفیت تسهیلات تبصره 18 استان در جهت اشتغالزایی استفاده شود، اظهار داشت: دستگاه‌ها تمام تلاش خود را بگذارند در مهلت زمان باقیمانده تسهیلات تبصره 18 استان جذب شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، گفت: این مشکلات باید از سوی دستگاه‌های مربوطه در اسرع وقت گزارش شده تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه فعلاً هیچ بنایی بر تمدید مهلت جذب تسهیلات تبصره 18 نیست، تاکید کرد: دستگاه‌های استان، تمام تلاش خود را انجام بدهند که سمیه استان جذب شود.

وی با اشاره به اینکه جذب ظرفیت‌های بودجه‌ای استان کرمان حتماً باید پیگیری شود، افزود: تا جایی که امکان دارد اجازه ندهیم این منابع از استان کرمان خارج شود.

صادق سلطانی‌نژاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه تسهیلات تبصره 18 در استان کرمان هزار و 236 میلیارد تومان است که نزد بانک‌های عامل استان قرار دارد، اظهار داشت: 14 دستگاه استان، عامل اجرایی این تسهیلات هستند.

وی با اشاره به اینکه نگرانی ما برای زمان و مهلت باقیمانده است، بیان کرد: در بهمن ماه سال گذشته میزان سهمیه استان کرمان مشخص شد و تاکنون 336 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با بیان اینکه دستگاه اجرایی جهاد کشاورزی شمال و جنوب استان کرمان که سهمیه خوبی هم در اختیار دارند اما در جذب این تسهیلات عقب هستند، گفت: انتظار داریم این منابع استان کرمان حتماً جذب شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات پیش روی دستگاه‌های استان و دلایل عدم جذب تسهیلات تبصره 18 احصا شده است، ادامه داد: پایان تیرماه جاری مهلت جذب تسهیلات تبصره 18 استان است.

سلطانی‌نژاد با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی زیادی مصوب شده تا دست دستگاه‌ها در جذب تسهیلات تبصره 18 باز باشد، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید تمام همت و تلاش خود را بگذارند که این سهمیه تسهیلات تبصره 18 کرمان جذب شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.