منو

اخذ مجوز تاسیس صندوق CVC شرکت مس از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری

مدیر امور نوآوری و کسب‌وکار نوین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: با پیگیری این امور شرکت ملی صنایع مس ایران موفق شد مجوز تاسیس صندوق CVC را از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری اخذ کند.

۰۶ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمدرضا جندقی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC)  به دلیل مزایایی که برای بنگاه‌های کوچک و متوسط کسب‌وکار (SMEها)، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر سرمایه‌پذیران دارند، کانون توجه قرار گرفته‌اند؛ به‌طوری‌که اکثر شرکت‌های بزرگ در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی بیشتر، گام‌های مهمی در جهت ایجاد و تاسیس چنین صندوق‌هایی برداشته‌اند.

وی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران نیز از این مهم مستثنی نبوده است و هیئت مدیره شرکت طی مصوبه‌ای در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ با تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت کرد.

مدیر امور نوآوری و کسب‌وکار نوین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان  توضیح داد: سرانجام با پیگیری امور نوآوری و کسب‌وکار نوین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و پس از ماه‌ها تلاش دلسوزانه ارکان شرکت ملی صنایع مس ایران به‌ویژه دکتر علی رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس حسین احمدی، عضو هیئت‌مدیره شرکت مس و مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس اصغر صالحی معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه، مهندس محمود خدادادی، معاون توسعه مجتمع مس سرچشمه و نیز پیگیری‌های مجدانه پوریا غیاثی‌نیا، مدیرعامل صندوق CVC شرکت ملی صنایع مس ایران، کارگروه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری مجوز تاسیس صندوق CVC را در جلسه روز دوشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱ به شرکت ملی صنایع مس ایران اعطا کرد.

آقای جندقی با تبریک این موفقیت به ذی‌نفعان و همکاران سختکوش صنعت مس، خاطرنشان کرد: بنگاه‌های کوچک و متوسط کسب‌وکار (Small & Medium Enterprises) که به اختصار به آنها SME گفته می‌شود، واحدهایی اقتصادی هستند که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم نقش بسزایی در تولید ملی، اشتغال‌زایی و جذب نیروی کار ایفا می‌کنند و امیدوارم شروع به کار صندوق CVC شرکت ملی صنایع مس ایران، گامی بلند در راستای ایجاد و توسعه SMEها و در نتیجه اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی منطقه باشد.

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.