منو

همایش ملی روز اصناف در رفسنجان برگزار شد+تصاویر

همایش ملی روز  اصناف با حضور روسای اصناف مختلف و مسئولین شهرستان رفسنجان در هتل هیلان رفسنجان برگزار شد.

۱۲ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ،شب گذشته همایش ملی روز  اصناف باحضور روسای اصناف مختلف و مسئولین شهرستان رفسنجان در هتل هیلان رفسنجان برگزار شد .

رفسنجان ،خیر خیز الگوی دیگر شهر ها شد 

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در این مراسم با اشاره به اینکه وجود ویروس کرونا در جامعه مشکلات  بسیاری را در حوزه های مختلف به همراه داشت ،اذعان کرد: خوشبختانه در این مدت  مجموعه اصناف شهرستان رفسنجان در انجام کارهایی که منشا خیر داشت همراه مردم و خیرین شهرستان بودند و کارهایی که در کشور برند شد را انجام دادیم و رفسنجان الگوی دیگر شهر های کشور شد .
امام جمعه رفسنجان تاکید کرد:در سال ها ۱۳۹۹ و  ۱۴۰۰  با همراهی و همدلی اصناف ,خیرین و مردم تمامی زندانیان  جرایم غیر عمد در رفسنجان آزاد شد و به مرحله ای رسیدم که پول بود اما زندانی نبود .

وی افزود: با همکار دادستان  و دادگستری  شهرستان رفسنجان تعدادی از زندانیانی مشمول عفو قرار گرفتند .

حجت الاسلام اصغر عسکری تصریح کرد:تعداد بسیاری از زوج های جوان بخاطر نداشتن جهیزیه بیش از ده سال بود که زندگی مشترک خود را آغاز نکرده بودند با فراخوان مردمی بیش از  ۳۷۰ جهیزیه تامین شد و به صورت خیلی محترمانه و آبرومندانه به زوج ها تحویل داده شد .

امام جمعه رفسنجان در پایان سخنانش  از تمامی مردم ،کسبه،بازاریان ،کمیته امداد رفسنجان ،دادگستری و دیگر نهاد هایی که باعث انجام اینگونه کارها شدند تشکر کرد و افزود :خداوند بر عمر و عزت شما بیفزاید که همیشه منشا خیر در جامعه باشید.

رونق مجدد واحد های تولیدی با ارائه تسهیلات 18درصد

در ادامه حاج احمدی رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان خاطر نشان کرد:  دوران کرونا باعث تعطیلی و ورشکستگی بسیاری از واحد های صنفی شد که اکنون خوشحال هستم ویروس کرونا در سطح جامعه کنترل شده است .
وی ادامه داد:برای رونق مجدد واحد های تولیدی  آنها را  برای دریافت تسهیلات ۱۸ درصد اقتصاد مقاومتی به بانک ها معرفی کردیم که امیدواریم از مشکلات آنها کاسته شود.

حاج احمدی تاکید کرد:مسئله اشتغال و اشتغالزای یکی از مسئله های مهم  جامعه است که در صدد هستیم به واحد های صنعتی هم در این راستا کمک کنیم.

رفسنجان نیازمند کشت جایگزین پسته است

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در همایش روز ملی اصناف شهرستان اذعان کرد: از اصنافی که در دوران سخت کرونا فشار  اقتصادی و تعطیلی های پی در پی را تحمل کردند که این ویروس منحوس کنترل شود تشکر میکنم .

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: بایستی در بحث های صنعتی و کشاورزی تعریف جدیدی ارائه داد و با تغییرات اقلیمی، کشاورزی پسته در رفسنجان خسارت های بسیاری دید که باید به سمت کشت‌های جایگزین رفت.

حسین رضایی با اشاره به ترویج کشت‌های گلخانه ای در رفسنجان بیان کرد: اگر ۳ هزار هکتار گلخانه در رفسنجان داشته باشیم به اندازه کل منطقه نوق درآمد خواهیم داشت و مصرف آب هم در این کشت‌ها یک دهم خواهد بود.

وی در پایان گفت : از این شرایط اقتصادی سخت عبور خواهیم کرد و شکوفایی اقتصادی را در سال‌های آینده خواهیم داشت.

در پایان این مراسم از روسای اصناف شهرستان رفسنجان تقدیر شد .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.