منو

دستگاه های دولتی رفسنجان امسال بودجه 87 میلیاردی استانی را جذب می کنند

فرماندار رفسنجان گفت: امسال سهم بودجه استانی برای دستگاه های دولتی رفسنجان اعتبار 87 میلیارد تومان است که نسبت به بودجه سال گذشته 10 درصد افزایش دارد.

۲۰ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، امروز دوشنبه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با حضور مهندس حسین رضایی فرماندار رفسنجان ،مهندس کاظم زاده نماینده سازمان برنامه و بودجه استان کرمان،دکتر رحمانی معاون برنامه ریزی فرمانداری، مهندس علی آرمان معاون امور عمرانی فرمانداری رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار و در مورد تقسیم بوجه استانی بین دستگاه های دولتی بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: بودجه ای که امسال از اعتبارات استانی سهم رفسنجان شده 87 میلیارد تومان است.
مهندس حسین رضایی بیان کرد: این بودجه نسبت به بودجه سال قبل 10 درصد افزایش داشته است اما هنوز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ناکافی است.

مهندس کاظم زاده هم در این جلسه اظهار کرد: 72 درصد از منابع مالی دولت صرف هزینه های متعدد از جمله حقوق کارکنان دولت می شود.
وی ادامه داد: در استان کرمان 3 هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد امّا اولویت اختصاص بودجه برای طرح هایی است که از پیشرفت بالای 70 درصدی برخوردارند.

مهندس آرمان هم در ادامه به تشریح تقسیم بندی اعتبارات استانی اختصاص یافته بین دستگاه های دولتی رفسنجان پرداخت و گفت: 9 پروژه ورزشی در رفسنجان وجود دارد که نیمه تمام هستند و از محل اعتبارات 27 صدم جذب و تکمیل خواهند شد.
وی افزود: اعتباراتی هم که به مدارس اختصاص یافته به میزان 39 میلیارد ریال است که فقط به تعمیر و بازسازی مدارس باید هزینه شود نه احداث مدارس جدید.
دکتر محمدرضا رحمانی نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع مالی استانی که نیاز دستگاه های دولتی با این منابع برطرف نمی شود لذا دستگاه ها باید از ادارت کل درخواست جذب اعتبار داشته باشند تا طرح های در دست اقدام را به اتمام برسانند.
وی خاطرنشان کرد: با منابع اعلام شده مشکلات دستگاه های دولتی حل نمی شود.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.