منو

مس، ستاره صحنه ولخرجی/آقای حسین احمدی ضرورت حاتم بخشی های مس رفسنجان را توضیح دهید

نشست خبری جشنواره ستاره های صحنه کشور در حالی در رفسنجان برگزار شد که نه تنها سوالات رفسنجانی های مظلوم پاسخ داده نشد بلکه بر ابهامات آنها افزوده شد.

۲۸ تیر ۱۴۰۱

تارنمای خبری ایستار// نشست خبری جشنواره ستاره های صحنه کشور در رفسنجان با حضور مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، محمد آبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، و صمد قربان‌نژاد هنرمند!!! کرمانی!!! در حالی برگزار شد که نه تنها سوالات رفسنجانی های مظلوم پاسخ داده نشد بلکه بر ابهامات افزوده شد.

خود صمد قربان نژاد که موسسه ای خصوصی در کرمان دارد هم باور نمی کرد که این رفسنجانی های ساده دل برای چندمین بار اینقدر راحت زمینه ای برای شهرت طلبی های او ایجاد کنند که او خود را شهروند افتخاری! رفسنجان نیز بخواند.

در خصوص این جشنواره مثلا بین المللی!!! سوالاتی متبادر است که لزوم شفاف سازی مدیر مجتمع مس احساس میشود:

ضرورت این ولخرجی ها برای یک موسسه کرمانی چیست؟

مگر گل گهر و مجتمع های اقتصادی دیگر حتی در کرمان زیر بار این بازی های میلیاردی می روند که آقایان از کیسه خلیفه اینگونه خرج می کنند؟!

روابط عمومی مس که خود را حامی فرهنگ و هنر می داند با خود چه فکر کرده که حضور تعدادی هنرمند درجه چندم و چند دانشجوی خارجی ساکن ایران بعنوان مهمان خارجی و جشنواره بین المللی! !!!آنهم در سرچشمه که در روزهای پایانی هفته تعطیل است را به عنوان جشنواره بین‌المللی جا میزند؟؟

این برنامه، به بهانه تبلیغ شهرستان مصداق ساده لوح فرض کردن مردم رفسنجان نیست ؟!

مگر در دوره های قبلی که برگزار کردید چه اتفاقی افتاد؟!

کل خلاقیت شما همین است که چهار تا هنرمند بازنشسته این رسالت مهم را انجام دهند؟!

اصلا مگر این راه یافته ها در شهرهای خود چکاره هستند که شما ولخرجی برای آنها را مسئولیت اجتماعی می خوانید؟!

آورده خود موسسه کرمانی چقدر است؟!

آیا هیچ موسسه و هنرمند رفسنجانی عرضه برگزاری این برنامه را نداشت که باند کرمانی روابط عمومی مجتمع کار را به یک موسسه خصوصی کرمانی سپرده است؟

مگر می شود کل میهمانی را شما حساب کنید؟ اصلا چرا شما باید خرج جاه طلبی های عده ای کرمانی را بدهید؟

آیا در شفاف سازی های خود پول پذیرایی هایی که در سرچشمه از جیب کارگران مس می دهید را هم حساب می کنید؟!

لازم نیست شفاف سازی کنید! با این تعداد افرادی که قرار است شما پذیرایی و خرج سفر را بدهید از کل حمایت شما از هنر و هنرمندان رفسنجانی در طول سال هم بیشتر می شود.

اینکه پادویی برنامه را برای خالی نبودن عریضه به تعداد معدودی از هنرمندان رفسنجانی بدهید می شود استفاده از هنرمندان رفسنجان؟!

ایمان محمد آبادی که در این سال‌ها توان تامین هزینه برق اداره اش را نداشته بر چه اساس پادوی شهروند افتخاری رفسنجان شده است؟!

با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که هزینه پرواز، اسکان، پذیرایی، جایزه و… اینها چقدر می شود… و هزار سوال دیگر که به وقتش می پرسیم.

آقای حسین احمدی مگر فرق می کند شما پول را خرج کنید یا بدهید به آقا صمد؟! آقا صمد! شما اگر می توانستی از جای دیگر پول بگیری در این سال‌ها اینکار را نمی کردی؟!

آقای احمدی چه کسی اینها را سفارش می کند و شما می پذیری ؟!

آن روزی که گفتیم کل شاکله مدیریتی روابط عمومی مس بغیر مدیر آن ، کرمانی هستند و این باند تصمیم گیر اصلی حمایتهای فرهنگی مجتمع مس هستند، این روزها را میدیدیم.

امیدواریم آقای حسین احمدی برای یکبار هم شده شفاف سازی کند.

یادداشت: ابوذرفداکار


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.