منو

دستپاچگی برگزارکنندگان صحنه ولخرجی مس

هول کردن برگزارکنندگان جشنواره ستاره های صحنه و پنهان شدن در پشت بیانیه های مسئولین استان کرمان وکشوری

۳۰ تیر ۱۴۰۱

هنوز دقایقی از انتشار یادداشت رسانه ایستار درباره ولخرجی های غیرضرور مسئولان مس سرچشمه نگذشته بود که برگزارکنندگان این به اصطلاح جشنواره تماماً کرمانی!دست به تلفن و دست به دامان مسئولان کل کشور و استان شدند و سعی کردند پشت بیانیه های مسئولان محترمی که در هیچ یک از دوره های این جشنواره حضور نیافته اند و نمی دانند اصولاً در این جشنواره چه اتفاقی قرار است بیفتد، پنهان شوند.

روشن‌ است که آقایان متوجه شده اند که باید به هر شیوه که شده اين ولخرجی نامتعارف و بدون نتیجه برای شهرستان رفسنجان را توجیه کنند!

سوال این است که اینهمه بیانیه و پیام چرا در دوره های قبلی صادر نشده و آیا مسئولانی که برای حضور در یک مراسم ساده هزارنفر را برای بررسی موضوع می فرستند حاضر هستند که در یکی از این برنامه ها حضور یابند؟!

در همین جا از ائمه جمعه و روحانیون محترمی که برای این جشنواره پیام فرستاده اند دعوت می کنیم که در این جشنواره مهم و این تنها رخداد فرهنگی فاخر در خاورمیانه! به ویژه بخش های خوانندگی و اجرای موسیقی آن حضور یابند تا ببینیم بیانیه ای برای صادر کردن باقی می ماند یا خیر!

دستپاچگی و اغراق برای توجیه این رخداد سخیف فرهنگی آنقدر خنده دار شده که محمد آبادی رئیس رفتنی ارشاد رفسنجان در افتتاحیه این جشنواره گفت؛ امیدوارم این جشنواره آغاز گفتمان ملی و بین المللی شود…!


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.