منو

رشد 67 درصدی آسفالت معابر شهر رفسنجان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: در شش ماه اخیر میزان آسفالت معابر شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 67 درصدی داشته است.

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، سعید قندی اظهار کرد: در بازه زمانی دی‌ماه 1400 تا خردادماه 1401 آسفالت 304 هزار مترمربع از معابر شهر رفسنجان انجام شده که این میزان در سال ۱۳۹۹ در همین بازه زمانی 205 هزار مترمربع بوده است.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد 154 کوچه آسفالت شده است که حجم آن طی مدت مشابه در سال گذشته 92 کوچه بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان تصریح کرد: با وجود اینکه گرانی قیر، هزینه‌های آسفالت معابر را افزیش داده اما همه تلاش ما این است که در راستای رفاه شهروندان آسفالت معابر شهر را با قوت ادامه دهیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.