منو

اجرای طرح کالابرگ به زودی در واحد صنفی و فروشگاه رفسنجان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان گفت: طرح کالابرگ الکترونیک در واحد صنفی و فروشگاه در شهرستان به زودی آغاز و هماهنگ کننده امور مربوطه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

۱۰ خرداد ۱۴۰۲

به گزارشم ایستار،رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: در خصوص اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، حدود 20 درصد از قیمت خرید کالا برای 3 دهک اول به صورت تشویقی توسط دولت پرداخت می شود.

وی بیان کرد: آموزش کار با سامانه نانی نو توسط اداره غله به نانوایان ارایه می شود و همچنین قیمت نان باگت، فانتزی و نان هایی که با آرد آزاد پخت می شوند توسط مرکز استان مشخص  و با هماهنگی کمیته آرد و نان شهرستان رفسنجان اعلام خواهد شد و تا تصویب قیمت در استان هیچگونه افزایش قیمتی در نانهای فانتزی نخواهیم داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ادامه داد: اطلاعات کشتار روز مرغ گرم در سامانه مربوطه باید ثبت شود و نیز تشکیل روز بازار هم در دستور کار می باشد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 4 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.