منو

کشف ۵ تن آرد قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: ۵ تن آرد قاچاق که خارج از شبکه توزیع دولتی به فروش می رسیدند کشف و نانوایی های مرتبط با این تخلف زیانبار شناسایی شدند.

۲۷ شهریور ۱۴۰۲

 

به گزارش ایستارسرهنگ”اکبر نجفی” در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستاي مبارزه پلیس با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی رفسنجان با همکاری اداره جهاد کشاورزی دو منزل مسکونی که آردهای قاچاق را به صورت غیر قانونی با قیمتی بالاتر به فروش می رساندند را شناسایی کردند.

وی افزود: در بازدید صورت گرفته مشخص شد آردهای احتکار شده در این دو منزل قاچاق بوده که دو متهم در این رابطه دستگیر و دو دستگاه وانت که جهت حمل و جابجایی آردهای قاچاق استفاده می شد نیز توقیف شدند.

سرهنگ”نجفی”با اشاره به کشف ۵ تن آرد قاچاق از این ۲ منزل گفت : در ادامه مشخص شد متهمان این آردها را از تعدادی از نانوایی های سطح شهر با قیمت آزاد خریداری و سپس با قیمتی بالاتر به فروش می رساندند که در این راستا ضمن شناسایی نانوایی های متخلف این موضوع برابر پرونده به اداره تعزیرات حکومتی گزارش شد تا مورد رسیدگی قرار بگیرند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.