منو

اعلام نتایج استعلام مدارک متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: نتیجه استعلام مدارک متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۷ شهریور ماه تا دوم مهر ماه در پنجره واحد وزارت کشور قابل مشاهده است.

۲۸ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، رحمان جلالی با اعلام این مطلب افزود: متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک خود از مراجع صادرکننده گواهی، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: متقاضیانی که تأییدیه مدارک و اطلاعات آنها از سمت تمام مراجع مربوط صادر شده باشد، شناسه پیگیری دریافت می‌کنند که می‌توانند بر مبنای آن از ۲۷ مهر ماه به مدت ۷ روز نسبت به ثبت‌نام قطعی اقدام کنند.
جلالی ادامه داد: متقاضیانی که مدارک و اطلاعات آنها از سوی مرجع و یا مراجعی مورد تأیید قرار نگرفته باشد، می‌توانند اعتراض خودشان را در بازه زمانی ۲۷ شهریور ماه تا دوم مهرماه ثبت و مدارک لازم را در پنجره واحد وزارت کشور بارگذاری کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان خاطرنشان کرد: تمام موارد فوق، صرفاً از طریق رایانه قابل انجام است.
جلالی گفت: متقاضیانی که مدارک و اطلاعاتشان مورد تأیید قرار نگرفته، می‌توانند جهت رفع نقص به مراجع مربوط مراجعه کنند و در صورت تأیید مدارک مورد نظر، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا ۲۶ مهر ماه یعنی یک روز قبل از ثبت‌نام قطعی از داوطلبان نظر خودشان را به ستاد انتخابات کشور اعلام کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.