منو

حجت الاسلام حسنی :مردم رفسنجان میتوانند از شبکه های فضای مجازی نظاره گر مراسم ۲۲ بهمن ماه باشند

امسال به علت شرایط حاکم بر جامعه بر اثر بیماری کرونا برنامه ریزی های خاص و ویژه ای انجام شده است که تمام مردم بتوانند در جشن پیروزی انقلاب شرکت کنند که بتوانند تکلیف و وظیفه ی خود را به عنوان یک شهر وند انقلابی انجام دهند.

۱۱ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،صبح امروز حجت الاسلام حسنی دبیر ستاد دهه فجر شهرستان رفسنجان در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامی داشت شهدا اظهار کرد:امسال به علت شرایط حاکم بر جامعه بر اثر بیماری کرونا برنامه ریزی های خاص و ویژه ای انجام شده است که تمام مردم بتوانند در جشن پیروزی انقلاب شرکت کنند که بتوانند تکلیف و وظیفه ی خود را به عنوان یک شهر وند انقلابی انجام دهند.

حسنی ادامه داد:در روز یکشنبه زنگ انقلاب در مدرسه شهید انصاری با حضور مسئولین شهرستان در ساعت ۹:۰۰صبح نواخته خواهد شد و همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده در ستاد دهه فجر کلیه ادارات شهرستان که خود را مدیون انقلاب و نظام میدانند در این ایام فضازی و تزئین خواهند شد.

حسنی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان با توجه به اینکه چهار شنبه ۱۵ بهمن ماه ولادت حضرت فاطمه (س)خواهند بود افزود:با همکاری حوزه علمیه حضرت زینب (س)و دفترامام جمعه شهرستان از خانواده شهدا و همسران شهدا تجلیل خواهد شد و همچنین در ۱۶ بهمن ماه قبور مطهر شهدا در سراسر شهرستان عطر افشانی خواهد شد.


وی ادامه داد:از خانواده شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان رفسنجان (چهار شهید)تجلیل خواهد شد.

دبیر ستاد دهه فجر تصریح کرد:در روز جمعه ۱۷ بهمن ماه با همکاری فرمانداری شهرستان میز خدمت پایگاه سلامت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی برای خدمت رسانی به مردم نماز گزار و انقلابی رفسنجان برپا میشود.

وی ادامه داد:در روز ۲۲ بهمن ماه رژه موتوری و خودرویی از بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) ، راهپیمایی مردمی در ساعت ۹:۳۰صبح به سمت میدان شهید حاج قاسم سلیمانی انجام خواهد شد و همچنین مردم رفسنجان میتوانند از شبکه های فضای مجازی نظاره گر مراسم ۲۲ بهمن ماه باشند.

حسنی در اخر گفت:با همکاری مجمع قاریان و حافظان و سازمان تبلیغات شهرستان رفسنجان در مساجد شهرستان درایام دهه فجر ده کرسی تلاوت برگزار خواهد شد و همچنین فضا سازی شهرستان توسط شهرداری رفسنجان و مردم انقلابی که خود را مدیون انقلاب، رهبری و نظام میدانند انجام خواهد شد


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.