منو

سپاه در خدمت رسانی نگاه سیاسی و قومی ندارد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران، این نیرو خود را ملجاء و جان پناه مردم می داند و در خدمت رسانی نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد.

۲۶ مهر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، سردار حسین معروفی روز دوشنبه در آیین آبرسانی به روستاهای محروم شرق استان کرمان افزود: امروز با دستور فرمانده کل سپاه، این نیرو در سراسر کشور با خدمات دهی، خود را ملجا و جان پناه مردم می داند و در حوزه خدمات رسانی نگاه قومی، سیاسی و مذهبی ندارد، بلکه نگاهش به دین، اهل بیت (ع)، امامین انقلاب، عاشورا و انسانیت است و این نیز تواند یک الگو برای سیستم اداره کشور ما در نظام الهی و ولایی باشد.

وی با اشاره به ۲۶ مهرماه سالروز شهادت شهید شوشتری و دیگر فرماندهان سپاه پاسداران به دست اشرار افزود: دل همه ما از آن روز درد دارد، اما خون انسان های بزرک بارقه ای از امید در ماموریت خدمات سپاه پاسداران در جنوب‌شرق شد که موجب خدمات بی سابقه ای برای مردم شد که به روحشان درود می‌فرستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: خدا راشاکریم به ما توفیق داد تا تحت امر ولی و حجت خدا و تحت امر سلسله مراتب نظام ولایی فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در کنار ماموریت ذاتی خود، ماموریت خدمت رسانی و محرومیت زدایی به مردم که عزیزتر از جان و ولی نعمت واقعی ما هستند را در کرمان و شرق این استان انجام دهیم.

وی به بیان اینکه فرمانده کل سپاه پاسداران در حوزه خدمات دهی ۲ ابلاغ فرمودند،تصریح کرد: اول در زمان حوادث غیرمترقبه کسی منتظر ابلاغ فرماندهی کل سپاه نباشد و به به غیر از ۲ قلم ممنوعه مهمات و سلاح، هرچه سپاه دارد متعلق به مردم است و باید در خدمت مردم قرار بگیرد.

سردار معروفی ادامه داد: این برای سیستم مدیریتی امروز خیلی پیام دارد و نیاز است که کشورمان و مسئولان در این چهارچوب قرار بگیرد که برخی اوقات ما در حوادث منتظر دستور، جلسه و غیره می مانیم و این بسیار خسارت به مردم وارد می کند.
وی تاکید کرد: نکته دوم این است که در خدمات دهی به مردم کسی درصدد تشکر از خود نباشد و مردم نباید بجز خدا از کسی تشکر نکنند و این توفیقی است که خدا به ما عطا کرده است.
وی بیان کرد: همچنین فرمانده سپاه پاسداران دستور دادند، بروید بگردید در دورترین نقطه نیازمندترین مردم را پیدا کنید و دست آنها را بگیرید تا آنها زمین نخورند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: مردم، طوایف و عشایر شرق استان کرمان افتخار دارند در زمانی که همه عوامل کفر در انتخابات امسال مصمم بودند مردم به پای صندوق های رای نروند و به انقلاب رای ندهند، بین ۹۲ تا ۹۵ درصد به انقلاب اسلامی رای دادند.
وی افزود: از مردم شهر نرماشیر کسی نبود که در خانه بماند و رای ندهد و مردم اینگونه هستند و ما نوکری آنها را می کنیم که بالاترین افتخار است.
سردار معروفی گفت: مردم نرماشیر هوشمندترین مردم  هستند که پای دین و انقلابشان، پای ارزش ها و امام شان ایستاده اند و ثابت کردند راه شهیدان و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را انجام می دهند.
وی تاکید کرد: همانطور که دشمن آمریکا  هستیم به مراتب بیشتر  دشمن فقر هستیم و به سمت فقر زدایی و برطرف کردن چهره فقر از جامعه و مردم نجیب کرمان می رویم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اولویت های محرومیت زدایی را از ۱۰ ماه قبل آغاز کردیم تصریح کرد: اولویت اول ما رفع مشکل آب و تنش آبی و رساندن آب پایدار به استان کرمان با تشکیل قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی بود.
وی ادامه داد: اولویت دوم ما بهداشت بود و تا مشکل تامین آب آشامیدنی ما اصلاح  نشود، بهداشت را نمی توان اصلاح کرد.
سردار معروفی بیان کرد: نکته سوم اشتغال است که طرح های اشتغال نیز در حوزه سپاه، بانک های عامل و کمیته امداد به طوری جدی در دستور کار قرار گرفته است.

سردار معروفی افزود: در بحث تامین مسکن مددجویان و محرومان ساخت و ترمیم و تعمیر در دستور کار بوده و هست.
وی ادامه داد: در بحث ازدواج آسان سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ سری جهیزیه با کمک کمیته امداد به شهروندان تقدیم کردیم و همچنین در بحث کرونا نزدیک به ۲۶۰ هزار بسته معیشتی به ۶۲ هزار خانواده شناسایی شده توزیع شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: اولویت بعدی ما کار فرهنگی است و یادواره خانگی  ۶ هزار و ۵۰۰ شهید از کارهای عمیقی است که در استان کرمان دنبال می شود.

وی بیان کرد: در قالب طرح مرد میدان حاج قاسم سلیمانی سال گذشته ۳۶ روستا آبرسانی شده و در ۶ ماه اول امسال ۳۵ روستا و امروز به همت جهادگران و خیر محترم آقای ابراهیمی و مسئولان تنش آبی ۶۳ روستا گرفته می شود و ۲۴ روستا در راستای اصلاح پمپاژ آب، آب آشامیدنی آنها پایدار می شود.
سردار معروفی افزود: در هفته بسیج در دومین سالگرد شهید سلیمانی نیز پروژه های آبرسانی ۶۳ روستا به عدد سن شهید عزیز سلیمانی انجام می شود.

وی اظهار داشت: امروز به  مرکزیت روستای نظم آباد و شهرستان نرماشیر ۶۳ طرح آبرسانی شامل ۲۵ روستا در شهرستان نرماشیر، فهرج ۱۲ روستا، جیرفت هفت روستا، بم هفت روستا، ریگان ۶ روستا، رودبار جنوب سه روستا، رفسنجان ۲ روستا، انار یک روستا و در مجموع هفت هزار ۵۷۹ خانوار و ۲۹ هزار ۸۴۵ نفر امروز به سیستم آب شرب با ثبات قرار می گیرند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: آب روستایی را به نهضت قرارگاه آبرسانی واگذار کردیم و آب آشامیدنی از محل انتقال آب خلیج‌فارس به بسیج سازندگی واگذار شده و پیش بینی می کنیم تا پایان سال ۱۴۰۱ در بحث آب آشامیدنی به نتیجه خوبی در استان کرمان برسیم.

وی افزود؛ باید از بنیاد علوی و بنیاد احسان در بازیابی چهار حلقه چاه و برطرف کردن تنش آبی در ۲۴ روستا با ۱۰ هزار خانوار  تشکر کنیم که کار ارزشمندی بود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =

مطالب مرتبط
به جد پیگیر ایمنی در سرچشمه رفسنجان هستیم

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به برخی مسایل موجود در این مجتمع اشاره و بیان کرد: در بحث ایمنی عارضه یابی از کل خط باید انجام شود که در این راستا تیمی هم باید تشکیل شود و در عارضه یابی کمک کند تا کل خط ممیزی و عارضه یابی شود  سپس با اولویت بندی مشکلات برطرف سازی خواهد شد؛ جان انسان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
ایمنی در مس سرچشمه رفسنجان ارتقا خواهد یافت

فرماندار رفسنجان با اشاره به اتفاقات چند ماه اخیر در مجتمع مس سرچشمه که تعدادی از کارکنان بر  اثر حوادث آنجا جان خود را از دست دادند گفت: در بحث ایمنی عارضه یابی از کل خط در این معدن انجام خواهد شد سپس بر اساس اولویت ها مشکلات در راستای ارتقا ایمنی برطرف سازی خواهد شد.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
مطالبه های دادگستری رفسنجان از معدن روباز مس سرچشمه

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: ایمنی باید رکن اساسی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان باشد، پرونده هایی‌ در خصوص فوت افراد ناشی از حوادث در این مجتمع در دادگستری تشکیل شده و برخی مسایل دیگر در این مجتمع نیازمند تدابیر است.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.