منو

جهادگران بسیجی تا زمان حل مشکلات در کنار سیل‌زدگان کرمانی هستند

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در مناطقی از جنوب کرمان که به علت شرایط آب و هوایی بالگرد نتوانستیم استفاده کنیم برای شناسایی و کمک به مردم از حضور جهادگران محلی استفاده شد و گروه‌های جهادی محلی در منطقه بودند که به داد مردم رسیدند و تا زمان حل مشکلات مردم در منطقه حضور دارند.

۰۶ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،سردار محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان قلعه‌گنج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاربه اینکه در منطقه حاجی‌آباد شهرستان قلعه‌گنج با توجه به حجم بالای آبی که رودخانه در حاشیه مناطق کشاورزی و مسکونی بوده و باعث شکستکی سیل‌بندها شده خسارت‌هایی به مردم وارد شده است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در حال حاضر در منطقه مشغول حفر چاه برای اصلاح سیستم فاصلاب و تعمیر سرویس‌های بهداشتی هستند.

وی گفت: همچنین گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و محلی حاضر در منطقه با ارائه خدمات‌رسانی به منازلی که دچار آبگرفتگی شده در حال شستشو و تعمیر لوزام خانگی هستند و با توجه به گسترش جهادگران بسیجی در منطقه، امیدواریم به زودی روال زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: با توجه به گستردگی و حجم بالای خرابی‌ها بحث سیل‌‌بندها باید سریعا پیگیری شود که یک دستگاه لودر و بولدزر تا امشب و فردا صبح وارد منطقه شده و به ناحیه بسیج منطقه واگذار می‌شود که با همکاری فرمانداری و آبفای منطقه بتوانند سریعا سیل‌بندها را ترمیم کنند تا اگر باران سیلابی دیگری آمد جان مردم امان باشد.

نظری خاطرنشان کرد: جهادگران علاوه بر کاهای امداد و نجاتی که از همان روزهای اول با آماده‌باشی که زده شده از جمله انتقال مردم از جاهای آبگیر و در مسیر سیلاب به اماکن امن تا الان که بحث ترمیم و توزیع کمک‌های معیشتی در مناطق صعب‌العبور است همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: حتی در مناطقی از جنوب کرمان که به علت شرایط آب و هوایی بالگرد نتوانستیم استفاده کنیم برای شناسایی و کمک به مردم این مناطق از حضور جهادگران محلی استفاده شد و گروه‌های جهادی محلی در منطقه بودند که به داد مردم رسیدند و تا زمان حل مشکلات مردم در منطقه حضور دارند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.