منو

اطلاعیه شهرداری پیرامون وقوع سیلاب اخیر در رفسنجان

به دنبال وقوع سیلاب اخیر در رفسنجان، اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.

۰۷ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، وقوع سیلاب در اغلب شهر های استان کرمان و استان های مجاور طی دو روز گذشته خساراتی را به جا گذاشت؛ رفسنجان نیز از این قاعده مستثنی نبود و طغیان رودخانه گیودری و ورود آب به محدوده شهری موجب خسارات در برخی معابر و مسیرها به خصوص بلوار امام علی علیه السلام شد و همین امر موجی از شایعات را به وجود آورد. لذا ضمن دعوت از رسانه ها و صفحات مجازی در شبکه های اجتماعی به آرامش و جلوگیری از بروز شایعه و به منظور تشویش اذهان عمومی توضیحات زیر جهت روشن شدن وجوه مختلف ماجرا به اطلاع عموم همشهریان محترم آمده است:

در رفسنجان رودخانه های متعددی وجود دارد که یکی از آنها رودخانه شور است؛ در سیلاب اخیر رودخانه شور طغیان نکرد و مقدار کمی آب در آن جاری شد که دلیل آن بارگیری آب در سد سرچشمه اعلام گردید.

از آنجایی که مسیر آب ورودی به سمت این رودخانه نبوده است؛ لذا پیش بینی می شود با پر شدن سد سرچشمه رودخانه شور طغیان کند.

ضمن اینکه هیچ گونه مانعی جهت انسداد مسیر رودخانه شور وجود ندارد و حتی انحراف آب نیز در آن صورت نگرفته است که تصاویر صحت و سقم آن را نشان می دهد.

شب گذشته رودخانه صادق آباد طغیان کرد و وارد بلوار امام علی (ع) شد که امکان کنترل و انحراف آن وجود نداشت و همین امر منجر به وقوع خساراتی نیز شد.

اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان ضمن همراهی با شهروندان محترم در حادثه رخ داده که موجب نگرانی بسیاری از هموطنان نیز شده است، حق پیگیری قضایی نسبت به شایعات به وجود آمده را از طریق دستگاه های نظارتی برای خود محفوظ داشته و از تمامی مخاطبین و مردم درخواست می کند به شایعات توجهی نکنند تا این اتفاق به خوبی مدیریت شده و به زودی مرتفع گردد و آرامش نسبی به شهر بازگردد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.