منو

امام جمعه رفسنجان: مصوبات چشمگیری از سفر دولت برای شهرستان شاهد نبودیم

امام جمعه رفسنجان با اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی، سیل و سرمازدگی در این شهرستان گفت: با وجود آنکه رفسنجان و انار در شمال استان با این سه مشکل جدی مواجه هستند امّا مصوبات قابل توجه و چشمگیری در ۲۱۶ مصوبه سفر استانی دولت در حوزه رفع این مشکلات دیده نشده است.

۲۹ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته رفسنجان افزود: اگرچه هنوز هم وقت است و در ردیف مصوبات قبلی می توان مصوبات جدید را جای داد لذا از استاندار کرمان و مسئولان شهرستان انتظار داریم خواسته ها و مطالبات بحق مردم را در قالب مصوبات جدید به تهران ارسال کنند.

وی اظهارداشت: کشاورزی رفسنجان سال هاست که با خشکسالی درگیر شده و در همین شرایط سیل اخیر ۱۰ هزار هکتار از باغ های کشاورزی استان را دچار خسارت جدی کرد.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: البته یکی از آن ۲۱۶ مصوبات، تأمین آب آشامیدنی کرمان، رفسنجان و زرند از خط لوله خلیج‌فارس است امّا برای رفسنجان مصوبه چشمگیری وجود نداشت.

وی همچنین به حادثه غم‌انگیز روز تاسوعا که چهار نفر از افراد ایرانی و بیگناه در منطقه نوق رفسنجان توسط یک شخص از اتباع بیگانه به قتل رسیدند اشاره کرد و با بیان اینکه در همه‌جای دنیا حضور اتباع خارجی رسم است و به‌عنوان کار، تحصیل، تجارت، سکونت، گردشگری و غیره می‌روند اظهار کرد: آمد و شدها البته باید قانون‌مند و ضابطه‌مند باشد و افراد بیگانه با مجوز وارد ایران شوند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: امّا عده‌ای قاچاقی به وسیله ماشین های شوتی وارد ایران می شوند که دستگاه های اجرایی نسبت به این خودروها برخورد جدی داشته باشند تا با ورود این افراد غیرمجاز امنیت جامعه به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: این افراد غیرمجاز و قاچاقی می‌آیند و خدمات دهندگان به آنان نیز مرتکب خطا می شوند؛ چه کسانی که آنان را به ایران منتقل کردند، چه کسانی به آنان جا و مسکن دادند یا با آنان وارد معامله و تجارذت شدند و به نام خودشان خودرو برایشان خریدند؛ لذا به وجدان رجوع کنیم و جواب دهیم.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.