منو

آقای حسینی، کاری که نمی کنید، حداقل سکوت کنید!

۲۹ دی ۱۴۰۱

تارنمای خبری ایستار// اظهارات شاذ حسینی مدیر میراث‌فرهنگی رفسنجان منجر به آن شد که مردم رفسنجان به ویژه فعالین حوزه گردشگری به یاد بیاورند که سازمانی به این نام در این شهر وجود دارد که از قضا رئیسی هم بر آن مدیریت می کند.

سازمانی که می بایست در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اقداماتی در تأمین حداقل های مورد نیاز فعالین این حوزه و معرفی فرصت های گردشگری رفسنجان انجام بدهد، تنها ظهور و بروزش مصاحبه ای غیر معمول با رسانه ای غیر معمول تر از خود، آنهم در مقابله با اقدامات کم نظیر شهرداری رفسنجان در این حوزه بوده است.

شهرداری که در دوره مدیریت شورای ششم طرح های مهمی از جمله اجرای پروژه بهسازی خیابان انقلاب، تعیین تکلیف خانه های قدیمی شهر برای سامان دهی، تاسیس فرهنگسرای گردشگری، دوشنبه های رفسنجان گردی و اتوبوس گردشگری، بازسازی دیوار آگاه، بازسازی تیمچه معین، جشنواره های غذا و شیرینی، بوستان گردشگری، حضور ۸۰ کمپر در رفسنجان، بازدید گردشگران خارجی، حضور در نمایشگاه گردشگری تهران با اصرار اداره کل میراث فرهنگی آن هم با یک سوم هزینه ای که اداره کل درخواست کرده بود و… را در کارنامه خود دارد مورد انتقاد مدیر متولی میراث فرهنگی قرار گرفته که جز انتقاد به کارکرد دیگران حرفی برای زدن در حوزه مدیریتی خود ندارد.

سیاه نمایی برخی رسانه های ورشکسته بر علیه اقدامات شهرداری حرف جدیدی نیست اما اینکه مدیری با عملکرد حسینی با آن همراه شود، موضوعی است که بقول اهالی شهر،چیزی از در می خواهد.

پیشنهاد ما به مدیر اداره میراث فرهنگی رفسنجان آن است به جای چوب لای چرخ کردن کسی که خدمتی می کند و کم کاری های جدی متولیان میراث فرهنگی را پوشش می دهد ،کنار بایستاد و سکوت کند.

یادداشت ارسالی از فعال گردشگری رفسنجان

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.