منو

استاندار کرمان: کوتاهی در جذب اعتبارات از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست

استاندار کرمان با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی برای استان‌ها اشتغالزایی و توسعه را به همراه دارند، گفت: کوتاهی در جذب اعتبارات از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

۲۰ فروردین ۱۴۰۲

 

به گزارش ایستار ، محمدمهدی فداکار صبح شنبه 19 فروردین ماه در جمع ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان اظهار داشت: اعتباری که به دستگاه‌ها می‌رسد، روند زمانی طولانی را طی می‌کند و به همین دلیل نباید اجازه داد که برگشت بخورد.

وی عنوان کرد: اعتبارات تملک برای استان‌ها اشتغالزایی و توسعه را به همراه دارند و نباید اجازه دهید ریالی از آن برگشت بخورد. تمام مدیران دستگاه‌های استان موظف هستند تا این اعتبارات را به طور کامل جذب کنند.

فداکار گفت: کوتاهی جذب اعتبارات از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست. ضمن اینکه اعتبارات مولدسازی و سفر ریاست جمهوری نیز در استان جاری اضافه خواهد شد و بسیاری از پروژه ها را می‌توان به نتیجه رساند.

استاندار کرمان بیان کرد: مولدسازی دارایی‌ها فرصت بی‌نظیری است که باید از آن استفاده شود.

وی ابراز داشت: اعتبارات باید بلافاصله هزینه شود و اجازه ندهیم که با افزایش قیمت روبه‌رو شویم، ذی‌حسابان شبکه مالی دولت در سطح کشور هستند و حتماً باید مشاوره لازم را به مدیران برای هزینه‌کرد پروژه‌ها بدهند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.