منو

آمادگی کمیته امداد استان کرمان برای جذب حامی در شب‌های قدر

مدیرکل کمیته امداد کرمان از آمادگی این نهاد برای ثبت‌نامِ حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان خبر داد.

۲۲ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در این امر خیر مشارکت کنند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ۲۳ هزار و ۵۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که از سوی ۶۷ هزار و ۱۸۲ حامی خیر حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه ۴۳ پایگاه جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین در مساجد و محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر در سراسر استان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با حمایت از تعدادی از فرزندان ایتام از اجر معنوی این عمل خیر بهره‌مند شوند.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه ۸۲۳ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند از مردم خیر و نوع‌دوست استان خواست با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت این ایتام و فرزندان محسنین را عهده‌دار شوند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهارده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.