منو

نماینده مردم رفسنجان در مجلس: استان کرمان با مشکل جدی بیکاری روبه‌رو است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیکاری، بحران آب و افزایش بی‌رویه قیمت مسکن را از مشکلات اساسی دانست و گفت: استان کرمان با مشکل جدی بیکاری روبه‌رو است.

۱۱ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام حسین جلالی درانار اظهار داشت: در پیامی که مقام معظم رهبری به نمایندگان فرمودند دو نکته اصلی اقتصاد و فرهنگ تاکید شده است، اقتصاد و فرهنگ در استان کرمان نیز از مشکلات اساسی استان است که باید مورد توجه نمایندگان مردم و مسئولان استان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان و مسئولان نیز باید بر اساس الگویی که حضرت آقا برای همه معرفی کردند فعالیت های توسعه‌ای در استان را برنامه‌ریزی کنند گفت: استان کرمان با مشکل جدی بیکاری روبه‌رو است و باید برای برطرف کردن این مشکل راهکار عملی پیدا کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بحران بیکاری و اشتغال برطرف شود بسیاری از معضلات کشور و استان کرمان که امروز گریبانگیر جامعه شده است، برطرف می‌شود.

جلالی بحران آب در استان کرمان را یک چالش اساسی و جدی دانست و افزود: استفاده بهینه از منابع آبی موجود یک روش است که نیاز به همکاری کشاورزان و مردم در هر سطحی دارد اما تکنولوژی‌های جدید و مدرن برای استیصال آب نیز یک ظرفیت است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

وی با انتقاد از گرانی افسارگسیخته در کشور و استان کرمان گفت: گرانی کالاها به‌ویژه مایحتاج عمومی مردم، تورم و کاهش پول ملی و افزایش قیمت زمین و مسکن از مشکلاتی هستند که کشور و استان درگیر آن است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.