منو

تکمیل عملیات ساماندهی و بهسازی میدان ۹ دی رفسنجان

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از تکمیل عملیات ساماندهی و بهسازی میدان ۹ دی خبر داد.

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

به‌گزارش ایستار، سیدعلی پورباقری با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان ۹ دی به مساحت بیش از ۱۶۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ساماندهی و بهسازی شد.

وی با تأکید بر این که کارکرد میدان در زندگی امروز جوامع شهری باید متناسب با نیازهای شهر و شهروندان باشد، افزود: گرچه شکل ظاهری میدان ۹ دی با کارکرد ترافیکی و نمای فلکه ای محو شده است اما مفهوم میدان درکلان شهرهای دنیا صرفا ترافیکی نبوده و علاوه برتسهیل ترافیکی به معنای یک فضای شهری شامل بستری برای تفریح، تفرج، سکون و حضور شهروندان است.

وی بیان کرد: در میدان 9 دی شاهد نازیبایی‌هایی بودیم که موارد متعدد مرتبط با این موضوع توسط معاونت شهرسازی و امور زیربنایی، شناسایی و با با بهسازی و ساماندهی این میدان این نواقص رفع شد.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان ارتقاء زیبایی بصری و آراستگی منظر شهری یکی از اهداف مهم در پروژه ها و برنامه‌های اجرایی شهرداری دانست و گفت: با تکمیل پروژه بهسازی و ساماندهی میدان ۹ دی این میدان جلوه ای خاص پیدا کرده و باعث تلطیف روحیه شهروندان خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.