منو

اخذ مجوز جهت نوگشایی سه رشته گرایش در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

معاون آموزشی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: جهت نوگشایی سه رشته گرایش، موفق به اخذ مجوز شدیم.

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، دکتر محمد‌ثابت معاون آموزشی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: آغاز دهه سرآمدی آموزش و فرارسیدن روز معلم را به آحاد جامعه دانشگاهی اعم از اعضای هیأت علمی، اساتید مدعو، دانشجویان عزیز و یاوران علمی دانشگاه تبریک عرض می کنم و امیدواریم بتوانیم جایگاه آموزش در پیشرفت کشور را بیش از پیش ارتقا دهیم.

وی افزود: ۲۴ نفر از اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۱ موفق به ارتقا شدند که از این میان ۵ نفر توانستند ارتقا به مرتبه استادی و ۱۹ نفر به ارتقا به مرتبه دانشیاری دست یابند.

دکتر ثابت ادامه داد: امسال در کنار تکریم اعضای هیأت علمی، تکریم اساتید مدعو دانشگاه در راستای قدردانی از زحمات و تلاش‌های آنها در امر آموزش و پرورش دانشجویان در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص دهه سرآمدی آموزش خاطر نشان کرد: امسال برنامه های متنوعی با همکاری دانشکده ها برگزار می شود که به طرق مختلف اطلاع رسانی های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت که جا دارد از تلاش‌های معاونین آموزشی دانشکده ها تشکر و قدردانی کنیم.

وی عنوان داشت: در راستای سند تحول آموزش عالی، پیگیری های لازم در خصوص ایجاد بورسیه شغلی با صنایع شهرستان آغاز شده است که امیدواریم این مهم با همت همه مسئولین شهرستان به نتیجه مطلوبی برسد.

دکتر ثابت با اشاره به اینکه از زمان مسئولیت بنده به عنوان معاونت آموزشی جای خالی مدیریتی جهت امور مهمی نظیر بازنگری درسی، نوگشایی رشته ها، و … احساس می شد تصریح کرد: در این راستا مرکز مطالعات و توسعه آموزشی دانشگاه ایجاد گردید که تاکنون فعالیت های مهمی توسط این مرکز صورت پذیرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در بحث نوگشایی رشته ها در سال گذشته بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته موفق به اخذ مجوز جهت نوگشایی سه رشته گرایش شدیم که دو رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد ( ایران شناسی و علوم و مهندسی آب گرایش هیدروانفورماتیک) و یک رشته گرایش در مقطع دکتری تخصصی (مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی) است.

وی متذکر شد: همچنین پیگیری‌های مجدانه ای در راستای نوگشایی رشته های کارشناسی مهندسی صنایع، کارشناسی ارشد مکانیک سنگ و مخابرات، دکتری مدیریت فناوری اطلاعات و … در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم مجوز پذیرش دانشجو در این رشته ها را اخذ نماییم.

وی در پایان از تلاش های صادقانه و مجدانه معاون های آموزشی سابق دکتر مصباح و دکتر طالبی زاده و همچنین از تلاش های تمامی مدیران حوزه معاونت آموزشی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم همه اساتید دانشگاه در پناه خداوند متعال در تربیت و تعلیم فرزندان عزیز و آینده‌سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و سلامت باشند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.