منو

پیش‌‌بینی درآمد سالانه ۱۵۰ میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان با پروژه اقتصادمحور

شهردار رفسنجان گفت: بازیابی سرمایه پروژه اقتصادمحور شهرداری دوساله پیش‌بینی شده است که می‌تواند سالیانه ۱۵۰ میلیارد تومان برای شهرداری درآمد داشته باشد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، مجید کهنوجی در همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان اظهار کرد: از زمان مسئولیت در شهرداری با رویکرد محله محوری وارد حیطه کاری شدیم و شهر را به ۵٠ محله تقسیم کردیم و در ۳٠ محله شورای محلات تشکیل گردید.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: در هر محله با محوریت مسجد ۵ نفر به عنوان اعضای شورای محله معرفی و یک نفر نیز به عنوان رابط و شهردار محله برای بیان و پیگیری مشکلات با شهرداری در ارتباط است.

وی افزود: برای هر محله به طور میانگین ۱٠ تا ۱۵ میلیارد تومان در حوزه های مختلف عمرانی، زیرساخت های ورزشی، فضای سبز و… هزینه شده است که خروجی آن رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

کهنوجی از حل مشکلات محلات با همکاری مردم سخن به میان آورد و گفت: جابجایی مهمان شهر رفسنجان مطالبه مهم و جدی مردم شهرک یادگار امام بود که با حمایت استاندار و معاون عمرانی استانداری این مهم کلید خورد و تمامی مصوبات این پروژه اخذ و ساخت و ساز آغاز شد.

شهردار رفسنجان با اشاره به راه‌اندازی شرکت ره آورد مس، خاطرنشان کرد: به همت شورای شهر این پروژه اقتصاد محور با مشارکت صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران با میزان سهم پنجاه درصد شهرداری و پنجاه درصد سهم صندوق در راستای ایجاد درآمد پایدار اجرایی شده است.

وی افزود: این شرکت در حوزه‌های معدنی مجتمع مس شامل حفاری، انفجار، بارگیری و حمل مواد معدنی با هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان و جذب ۲۰۰ نیروی کار در حال فعالیت است.

وی از جذب ۲٠ تا ۲۵ درصدی درآمد این شرکت برای شهر در سال‌ آینده خبر داد و افزود: بازیابی سرمایه این پروژه دوساله پیش‌بینی شده است که می‌تواند سالانه ۱۵۰ میلیارد تومان برای شهرداری درآمد داشته باشد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.