منو

سونامی مس رفسنجان در انزلی

شاگردان محمد ربیعی در مقابل ملوان بندر انزلی موفق به کسب سه امتیاز، تاریخ ساز در لیگ برتر شدند.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و هستم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری ۴ بر صفر شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران شهر انزلی به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده امیر سامان سلطانی بود که با کمک آرمان اسعدی و علیرضا ممبنی این مسابقه را سوت زد.

برای تیم ملوان ایمان صادقی، علی خوشکفا، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، میلاد شعبانلو، مهران احمدی، سجاد بازگیر، امیرحسین یحیی زاده و سهیل فداکار به عنوان نفرات اصلی به میدان رفتند.

محمد ربیعی نیز حامد لک، شاهین توکلی، ایمان سلیمی، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، فراز امامعلی و گادوین منشا را برای این بازی در ترکیب اصلی قرار داد.

مهمترین اتفاق نیمه نخست این بازی تاریخ‌سازی، گادوین منشا در لیگ برتر فوتبال ایران بود. وی گل نخست مس رفسنجان را در ثانیه هشت به ثمر رساند تا سریعترین گل تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران را به نام خود ثبت کند.

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و مس رفسنجان در نیمه نخست با ۲ گل به سود تیم مس به پایان رسید. گل دوم شاگردان را شاهین توکلی در دقیقه ۳۶ وارد دروازه قوهای سپید انزلی کرد.

تلاش شاگردان مازیار زارع برای به تساوی کشیدن بازی در نیمه دوم نتیجه‌ای در برنداشت و این شاگردان ربیعی بودند که ۲ گل دیگر وارد دروازه ملوان کردند.

گل‌های مس رفسنجان را گادوین منشا در دقیقه ۶۱ گل سوم و امید لطفی در دقیقه ۸۳ به ثمر رساندند. مس رفسنجان در نهایت سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 6 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.