منو

سفیر اتریش در ایران: میزبانی کرمان از پناهندگان مطلوب است

سفر اتریش در ایران، میزبانی مطلوب کرمان از پناهندگان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خدمات ارائه شده به جامعه هدف قابل تقدیر است.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، وولف دیتریش هایم، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: خدمات خیلی مطلوبی در این استان به جمعیت پناهندگان داده می‌شود.

وی گفت: سفیر اتریش در ایران، گفت: بسیاری از پناهندگان افغانستانی در کرمان هستند و خدمات خیلی خوبی در این استان به جمعیت پناهندگان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲ سال پیش به‌دنبال قدرت گرفتن طالبان در کشور افغانستان، خیلی از مردم افغانستان به دنبال پناهندگی بودند، افزود: بسیاری از این پناهندگان افغانستانی در کرمان هستند.

سفیر اتریش در ایران با اشاره به اینکه بعد از این اتفاق کشور اتریش تصمیم گرفت به کشورهایی که درگیر پناهندگی اتباع افغانستانی هستند، کمک کند، گفت: در برگزاری کلاس‌های آموزشی به پناهندگان کمک‌های خوبی داشتیم.

او با بیان اینکه در جریان زلزله بم، کشور اتریش کمک خوبی به ایران داشته است، افزود: از آشنایی بیشتر و شناخت بیشتر استان کرمان استقبال می‌کنیم.

دیتریش هایم با اشاره به اینکه خوشحال می‌شوم که مجدداً در ماه‌های آینده به کرمان سفر کنم و با این استان و ظرفیت‌های آن بیشتر آشنا شوم، بیان کرد: امیدوار هستیم این سفر باعث شود که ارتباط بین ۲ کشور بیشتر شود و ما آنچه را که به چشم می‌بینیم به خوبی انتقال بدهیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.