منو

نوچگان رسانه ای و پروژه بخشان زاهدنما

۰۴ آبان ۱۴۰۲

 

تارنمای خبری ایستار// مطلب اعتراضی پایگاه خبری ایستار به انتصابات در صندوق بازنشستگی مس برای عده ای چنان درد آور بود که عنان از کف داده، سیاست را کنار گذاشته و جیغ بنفش سر داده اند.
بنا به رویه ایستار که هیچ کلام غیر حقی را بی پاسخ نمی گذاریم، لازم دیدیم در خصوص لاطائلات رسانه ای غیر بومی که بسیار در حوزه تخصصی و بومی منطقه رفسنجان دخالت می کند ورود کنیم و جواب درخور به این نوچه رسانه بدهیم.
اول انکه، بنا به اطلاعات منتشر شده صنعت و معدن، هیچ معدن یا حوزه معدنی مسی در محدوده شهر کرمان به ثبت نرسیده است.
اینکه یکی از نمایندگان کرمان یا نوچه رسانه های وابسته به او در خصوص ثروت و دارایی مردمان سایر شهرها که صاحب معدن هستند اظهار نظر و اعمال سلیقه می کند بیش از نجابت مردم رفسنجان، نشان از وقاحت نماینده ضد رفسنجانی کرمان و بیعرضگی نماینده رفسنجان دارد.
به فرض که فردی یا گروهی در رفسنجان با انتصابی در مجموعه مس موافق یا مخالف باشد! اصل موضوع چه ارتباطی به کرمان دارد که رسانه دست چندمی چون «نوچه رسانه» خود را نخود آن آش می کند؟؟؟
به فرض پایگاه خبری رفسنجانی ایستار در خصوص منافع مردم رفسنجان به انتصاب مدیر عامل صندوق بازنشستگی مس معترض است،ارتباط آن به نوچه رسانه چیست که مدعی مال دیگری است؟
به فرض ما دعوا بر سر دارایی مردم خود می کنیم ارتباطش به تو چیست که مدعی اموال دیگرانی؟
بهتر آن بود که نوچه رسانه و بزرگترش که عمری است چون زاهدان مزور سر بر سفره مردمان رفسنجان و شهربابک و سیرجان داشته و کسیه پر می کنند، سر در آستین خود کنند و زبان در کام برند.
و اما اصل مطلب،رابطه نوچه رسانه با یکی از نمایندگان ضد رفسنجانی کرمان رابطه مرید و مراد است. نماینده ای که در محراب و مبنر سخن از انقلابی گری و مردمی بودن می زند و چون به گعده های سیاسی اش می رود جز تضعیع حقوق مردم سیاستی در پیش نمی گیرد.
جناب هرجا که توانسته تکه ای از سفره مردم رفسنجان کنده و در دهان مردمان همشهری خود گذارده است.
حالا چه شده که جناب و نوچه هایش از انتقادات ایستار بر آشفته اند ، کلید رمز حل معمایی است که دلیل اصلی اعتراض ایستار و لجن پراکنی نوچه رسانه است.
در انتصاب اخیر در مجموعه سرمایه گذاری، شخصی به مدیرعاملی صندوق رسیده که سابقه طولانی در همراهی جناب دارد و عضو رفسنجانی اضافه شده به ه‍یت مدیره نیز برخلاف شانتاژ رسانه ای، سمت ریاست هیات مدیره را ندارد.
در واقع خرمی شاد صندوق بازنشستگی را در سینی تقدیم زاهدنماهای شهر کرمان و واعظان مجیزگویش کرده و دست رفسنجان را از کلیت صندوق کوتاه کرده است. و همین موضوع منجر به اعتراض ایستار از یک سمت و حمایت جناب و مردانش از جهت دیگر شده و متاسفانه نماینده بی‌عرضه رفسنجان نیز همراه آنان شده است.
اما در خصوص ادعا ها و حرافی های نوچه رسانه به اطلاع عموم مردم شریف رفسنجان می رسانیم پایگاه خبری ایستار آمادگی باز نشر هر سندی را که نوچه رسانه در مورد ارتباط این پایگاه با به اصطلاح مافیای مس که مورد ادعای او و کارفرمایش هست، دارد. ما ‌بی صبرانه منتظر انتشار اسناد این رسانه معلوم الحال در خصوص ادعاهای واهی علیه ایستار هستیم.
و در صورت عدم انتشار اسناد مورد ادعا، پایگاه خبری ایستار حق هر گونه اقدام قانونی را برای خود محفوظ می داند.
و در آخر به نوچه رسانه و بزرگترش یعنی نماینده ضد رفسنجانی کرمان اعلام می کنیم که ما برای حفظ منافع شهر و همشهریانمان از این لجن پراکنی ها ابایی نداریم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 11 =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.